Nowa wersja Elden Ring została opóźniona, bo FromSoftware walczy z bossem zwanym optymalizacją
Elden Ring: Tarnished Edition miało ukazać się jeszcze w tym roku. Ostatecznie jednak FromSoftware musiało zdecydować się na opóźnienie jego premiery.
Na początku kwietnia studio FromSoftware zapowiedziało, że na konsolę Nintendo Switch 2 trafi Elden Ring w wydaniu Tarnished Edition. Nowa wersja dzieła Hidetaki Miyazakiego i spółki miała zadebiutować jeszcze w tym roku. Ostatecznie jednak zespół napotkał na swojej drodze bossa, który uniemożliwił mu realizację tego zadania, przez co premiera gry została przeniesiona na 2026 rok.
Ten boss to optymalizacja. Jak piszą twórcy w oficjalnym komunikacie:
W odniesieniu do Elden Ring: Tarnished Edition na Nintendo Switch 2, którego premiera była planowana na 2025 rok, stwierdziliśmy, że potrzebujemy więcej czasu na dostosowanie wydajności gry, dlatego też przesuwamy jej datę premiery na 2026 rok. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności (…) wszystkich graczy z niecierpliwością czekających na premierę tego tytułu. Będziemy nadal wprowadzać zmiany, aby dostarczyć go w jak najlepszej formie, toteż prosimy o zrozumienie. Dziękujemy za cierpliwość.
Elden Ring: Tarnished Edition na tle podstawowej wersji gry będzie wyróżniać się za sprawą integracji z dodatkiem Shadow of the Erdtree, a także dwóch klas postaci (Knight of Ideas i Heavy Knight), czterech zestawów zbroi oraz trzech opcji związanych ze zmianą wyglądu wierzchowca. Warto odnotować, że nowe klasy, pancerze i „skórki” dla wierzchowca zostaną udostępnione również na pozostałych platformach, w formie małego (płatnego) DLC.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- FromSoftware
- daty premier / opóźnienia (gry)
- Bandai Namco Entertainment
- PC
- PS4
- XONE
- PS5
- XSX
- NS2