Capcom ujawnił nowe wymagania sprzętowe Monster Hunter: Wilds na PC oraz udostępnił benchmark. Drugie beta-testy wystartowały.
Z uwagi na ogólnoświatową awarię PlayStation Network w miniony weekend firma Capcom postanowiła wydłużyć drugą sesję beta-testów Monster Hunter: Wilds o 24 godziny na wszystkich platformach (PC, PS5 i XSX/S). Oznacza to, że potrwa ona od 14 lutego od godz. 4:00 rano polskiego czasu do 18 lutego (zamiast 17 lutego) do godz. 3:59.
Drugie beta-testy Monster Hunter: Wilds rozpoczęły się zgodnie z planem i przyciągnęły rzesze graczy. W najlepszym momencie dnia produkcja Capcomu była uruchomiona na kontach 258 737 osób (obecnie gra ponad 95 tys.). Do rekordowego wyniku z pierwszych beta-testów (463 798 jednoczesnych graczy) sporo brakuje, ale i tak mamy do czynienia z dużym zainteresowaniem (dane via SteamDB).
Wczoraj wieczorem w ramach pokazu Spotlight firma Capcom ujawniła sporo nowych informacji dotyczących nadchodzącego Monster Hunter: Wilds. Otrzymaliśmy przede wszystkim szczegóły kolejnych beta-testów oraz zmniejszone wymagania sprzętowe wersji PC. Nie mogło zabraknąć również nowego zwiastuna gry, który obejrzeć możecie poniżej.
Przypomnijmy, że pierwsza faza drugiej serii beta-testów rozpocznie się w piątek 7 lutego o godzinie 4:00 czasu polskiego i potrwa do poniedziałku 10 lutego do 3:59.
Jeżeli przegapicie ten okres, to nie musicie się obawiać, gdyż kolejna szansa pojawi się już tydzień później – od 14 do 17 lutego w tych samych godzinach. Należy dodać, że będą to otwarte beta-testy, co oznacza, że zagrać będzie mogła każda chętna osoba zarówno na PC, jak i konsolach PS5 i XSX/S.
Jeśli chodzi o nową zawartość drugiej serii testów, to głównym daniem będzie tu zadanie polegające na upolowaniu potwora Arkvelda. Jest ono oznaczone jako quest o wysokim poziomie trudności, więc wielu graczom może sprawić niemałe problemy. Poza tym powróci znany fanom serii potwór Gypceros.
Ponadto gracze otrzymają dostęp do obszaru treningowego, gdzie będą mogli korzystać z różnych broni. Dodano również opcję tworzenia prywatnych lobby, w których przebywać może maksymalnie 16 osób. Dostępny będzie także tryb online dla pojedynczego gracza, pozwalający samodzielnie eksplorować dzicz, bez dołączania do żadnego lobby.
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią Capcom ujawnił obniżone wymagania sprzętowe MH: Wilds na PC. Dołączono do nich specjalny benchmark, który pozwoli sprawdzić, czy Wasz sprzęt uciągnie nadchodzącą produkcję, a jeśli tak, to na jakich ustawieniach. Możecie go pobrać ze strony gry na Steamie.
Przypomnijmy, że Monster Hunter: Wilds zadebiutuje 28 lutego na PC oraz konsolach PS5 i XSX/S.
Poniżej przedstawiamy nowe wymagania sprzętowe wersji PC. Jeżeli chcecie je porównać z poprzednimi, to zajrzycie do naszej wcześniejszej wiadomości.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
2

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).