Monster Hunter: Wilds zaoferuje dwa tryby wydajności na konsolach oraz wykorzysta dodatkową moc PS5 Pro. Przed premierą powinny również zmaleć minimalne wymagania sprzętowe na PC.
Poznaliśmy szczegóły dotyczące wydajności mocno wyczekiwanego Monster Hunter: Wilds na konsolach. Przed premierą zmianom powinny ulec również wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry, w tym przypadku na korzyść graczy.
Nowe informacje przekazał reżyser produkcji, Yuya Tokuda, podczas transmisji na żywo, na której omawiane były różne aspekty gry – po wnioskach wyciągniętych z listopadowej otwartej bety.
Docelowa liczba klatek, jaką tutaj mamy, nie została osiągnięta w kompilacji dostępnej podczas otwartej bety. Szczerze mówiąc, to była wcześniejsza wersja, która nie była tak zoptymalizowana, a także występowały problemy z renderowaniem grafiki podczas korzystania z trybu priorytetu klatek.
Przekazano, że twórcy cały czas pracują nad optymalizacją gry na PC, która poskutkować ma obniżeniem minimalnych wymagań sprzętowych. Capcom rozważa również udostępnienie benchmarku, który pomoże graczom stwierdzić, czy tytuł będzie grywalny na ich sprzęcie.
Monster Hunter: Wilds zadebiutuje 28 lutego 2025 r. na PC oraz konsolach PS5 i XSX/S.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
0

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).