Nie tylko diabeł może płakać, Arthur Morgan z Red Dead Redemption 2 również. Gra Rockstara zawiera zaskakujący detal

Mogłoby się wydawać, że od premiery w 2018 roku gracze odkryli wszystkie najciekawsze detale ukryte w Red Dead Redemption 2. Łatwo jednak nie dostrzec, jak reaguje główny bohater, gdy cierpi fizycznie lub emocjonalnie.

Krzysztof Kałuziński

18
Nie tylko diabeł może płakać, Arthur Morgan z Red Dead Redemption 2 również. Gra Rockstara zawiera zaskakujący detal, źródło grafiki: X / Rockstar Games..
Nie tylko diabeł może płakać, Arthur Morgan z Red Dead Redemption 2 również. Gra Rockstara zawiera zaskakujący detal Źródło: X / Rockstar Games..

Od premiery Red Dead Redemption 2 minęło już sześć lat, ale podobnie jak fani Wiedźmina 3 czy Cyberpunka 2077 wciąż odnajdują ukryte „smaczki” i nawiązania w owych produkcjach, tak miłośnicy dzieła Rockstar Games natrafiają na niezauważone wcześniej szczegóły. Tym razem użytkownik serwisu X o pseudonimie CoweyLoaf pokazał, że Arthur Morgan z RDR 2 roni łzy częściej, niż moglibyśmy się tego spodziewać. Łatwo to jednak przegapić.

Okazuje się, że główny bohater Red Dead Redemption 2 nie pozostaje obojętny wobec otrzymywanych ran ani emocjonalnych przeżyć. Łzy na jego policzku zobaczymy więc zarówno po bolesnej walce czy upadku, jak i utracie konia, z którym wcześniej zbudowaliśmy więź. To ciekawy detal umieszczony w produkcji, w której przez większość czasu obserwujemy plecy protagonisty. Trudno jednak nazwać go zupełnie zaskakującym, znając drobiazgowe podejście studia Rockstar Games – chyba że weźmiemy pod uwagę to, jakim „twardzielem” jest Arthur.

Jeśli więc nie raz testowaliście wytrzymałość Arthura, wystawiając go na grad pocisków czy zrzucając (z premedytacją bądź nie) z dużych wysokości, zapewne wielokrotnie doprowadziliście go do łez.

  1. Oficjalna strona studia Rockstar Games
Red Dead Redemption 2

Red Dead Redemption 2

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 26 października 2018
Red Dead Redemption 2 - Encyklopedia Gier
9.3

GRYOnline

8.8

Gracze

9.2

Steam

9.6

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

18

Krzysztof Kałuziński

Autor: Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

„Jesteśmy twórcami gier”. Swen Vincke banalnie wyjaśnił, dlaczego oficjalne narzędzia moderskie do Baldur’s Gate 3 powstają tak długo

Następny
„Jesteśmy twórcami gier”. Swen Vincke banalnie wyjaśnił, dlaczego oficjalne narzędzia moderskie do Baldur’s Gate 3 powstają tak długo

Rozmawiałem z twórcami Rise of the Ronin - o wyborach moralnych, broni palnej i nie tylko

Poprzedni
Rozmawiałem z twórcami Rise of the Ronin - o wyborach moralnych, broni palnej i nie tylko

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl