Sprzedaż Mortal Shell od studia Cold Symmetry przekroczyła 500 tys. egzemplarzy. Gra zadebiutowała właśnie w ulepszonej wersji na konsolach PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Studio Cold Symmetry i firma Playstack pochwaliły się, że sprzedaż gry Mortal Shell przekroczyła pół miliona egzemplarzy. Przypomnijmy, że produkcja ukazała się w sierpniu ubiegłego roku na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Wersja pecetowa dostępna jest tylko w Epic Games Store.
Liczba sprzedanych egzemplarzy powinna solidnie wzrosnąć w tym roku. Wczoraj na PlayStation 5 i Xboksie Series X/S zadebiutowała ulepszona wersja gry zatytułowana Mortal Shell: Enhanced Edition, która oferuje ulepszoną grafikę (w tym ostrzejsze tekstury i 60 FPS-ów). Osoby posiadające projekt na PS4 i XONE mogą uzyskać tę edycję za darmo, ale na pewno będzie wielu graczy, którzy swoją przygodę z tytułem zechcą rozpocząć dopiero na next-genach.
Ponadto w tym roku Mortal Shell powinno zadebiutować na Steamie, gdyż projekt jest jedynie czasowym exclusivem Epic Games Store. Premiera w serwisie firmy Valve spodziewana jest latem.
Mortal Shell ukazało się w 18 sierpnia 2020 roku. Gra w dniu premiery miała trochę problemów technicznych, ale mimo to spotkała się z ciepłym przyjęciem i uznana została za godną uwagi propozycję dla fanów Dark Souls. Wersja PC uzyskała średnią ocen na poziomie 76% według serwisu Metacritic. Wydanie na PS4 może się pochwalić takim samym wynikiem, a w przypadku edycji na Xboksa One jest to 75%.
Po premierze gra była aktywnie rozwijana przez twórców. Poza patchami poprawiającymi stan techniczny wydano również darmowy dodatek Rotting Autumn, oferujący nową zawartość.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
11

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.