Modyfikacja Morrowind Rebirth świętuje 10 urodziny; nowa wersja już dostępna
Z okazji zbliżającego się 10-lecia wydania modyfikacji Morrowind Rebirth twórcy udostępnili najnowszą wersję oznaczoną numerem 5.4.

- Już jutro swoje 10 urodziny obchodzi modyfikacja Morrowind Rebirth.
- Z tej okazji przygotowano najnowszą wersję wprowadzającą sporo dodatkowych rzeczy.
Morrowind Rebirth świętuje jutro swoje dziesięciolecie istnienia. Odpowiedzialni za modyfikację twórcy przygotowali z tej okazji nową wersję, która została udostępniona w piątek. Co dodano tym razem wraz z debiutem wersji 5.4?
Lista poprawek jest wyjątkowo długa, skupimy się więc na najważniejszych rzeczach. A tych i tak jest bardzo dużo. Odświeżone zostały kolejne lokacje: Ebonheart, Maar Gan, Balmora, Gnaar Mok, Tel Aruhn, Dagon Fel i Sadrith Mora. Dodano nowego przeciwnika (Silver Saint), przedmioty (między innymi Cephalopod Gauntlets, Silver Saint Shield, Voroyn’s Ring) oraz cztery zaklęcia (Burning Touch, Freezing Touch, Poisonous Touch i Shocking Touch).
Ponadto naprawiono wiele problemów związanych ze skryptami postaci niezależnych, detekcją kolizji oraz poprawnym zaliczaniem zadań. Pełną listę wraz ze zrzutami ekranu znajdziecie na oficjalnej stronie projektu w serwisie moddb.com. Najnowsza wersja zajmuje niecałe 204 MB.
Modyfikacja Morrowind Rebirth jest idealnym wyborem dla osób, które skończyły The Elder Scrolls III: Morrowind, ale chciałyby wrócić do gry i zasmakować nowej zawartości. Przez dekadę prac nad projektem udało się nie tylko odświeżyć znany świat, ale także dodać mnóstwo niedostępnych wcześniej lokacji, przeciwników, przedmiotów i zadań.
- Morrowind Rebirth – strona oficjalna moda
- Morrowind Rebirth na naszym FTP
- Kultowy RPG, który przetarł szlaki Skyrimowi – 15. urodziny gry The Elder Scrolls III: Morrowind
- The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

GRYOnline
Gracze
Steam
Komentarze czytelników
zanonimizowany1310097 Senator
Ta gra to crapisz, Gothic i tak lepszy.
vanBolko Konsul

To trochę smutna wiadomość, bo ten projekt za chwile zniknie zapomniany w odmętach internetu jak arka w amerykańskim magazynie. Nadchodzi Skywind ! Dostaniemy wszystko to co było dobre w Morrowind i mechanikę Skyrima. Lepiej wsparliby inny projekt np. wspomniany przez Legalizex Tamriel Rebuilt.
zanonimizowany1128162 Pretorianin
Jakiś czas temu ograłem, nawet nie wiedziałem kiedy i skończyłem wątek główny po raz pierwszy dołączając do rodu Hlalu. Zdecydowanie najlepsza cześć TES według mnie.
Z Balmory do mojej twierdzy wystarczaly 3 skoki ( z czarem który nazywałem „skoczek”)
Grałem magiem, wpierw maxujac wytrzymałość i umiejetność bez zbroi -> latałem na golasa z całkiem niezłym darmowym pancerzem a później gdy rozwinąłem Lepsze czary i dorobiłem się miecza tego od zatopionego Boga byłem już golasem nie do zatrzymania.
Uwielbiam ta gre, myśle ze porównania do Gothica nie trafione, gdyz wbrew pozorom są to 2 bardzo, ale to bardzie różne gry.
lacart Junior
Napiszcie cos wreszcie o nowym silniku do Morrowinda - OpenMW. :,-) https://youtu.be/71sUvXd7q74
zanonimizowany1128162 Pretorianin
Z tego co czytałem w tym Skywind chcą umożliwić szybka podróż ! Cały moim zdaniem genialny system podróżowania po mapie, wymagający odkrycia / kombinowania / zapamiętania ale dający mnóstwo satysfakcji zostanie wyparty przez szybka podróż. Należy pamiętać ze podróżowanie kosztowało, co za tym idzie musieliśmy planować jak optymalnie zająć się questami aby nie zapłacić za dużo.
Znaczniki questow na mapie również się pojawia -> kolejna zmienna na minus.