Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - zobacz półgodzinny gameplay
Firma Konami opublikowała zapis półgodzinnej prezentacji Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, która koncentruje się na zarządzaniu bazami, zarówno w kampanii, jak i trybie multiplayer.
Do premiery Metal Gear Solid V: The Phantom Pain pozostał już niecały miesiąc, więc trwające obecnie targi gamescom są dla firmy Konami jedną z ostatnich okazji, aby zwiększyć zainteresowanie tym projektem. Dlatego wydawca przyjechał do Kolonii z praktycznie ukończoną wersją gry, a jednym z owoców tego jest udostępniony właśnie zapis obszernej prezentacji rozgrywki. Materiał trwa ponad pół godziny i koncentruje się na zarządzaniu bazami, zarówno w kampanii, jak i w ramach wyposażonego w elementy MMO systemu multiplayer nazwanego FOB.
FOB to skrót od Forward Operating Base, co oznacza skonstruowaną przez nas dodatkową bazę, która ma funkcjonować w rozgrywkach wieloosobowych. Będziemy mogli posiadać kilka takich lokacji i każda z nich pomoże w zasilaniu głównego centrum dowodzenia dodatkowymi surowcami. Gracze otrzymają możliwość atakowania FOB’ów należących do innych użytkowników i jak również opcję konstruowania systemów bezpieczeństwa, mających uchronić nasze własne placówki przez ofensywami rywali. Oczywiście nie zabraknie także opcji osobistego rozprawienia się z agresorami.
Przypomnijmy, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 i PlayStation 3. Produkcja trafi do sprzedaży 1 września, ale na tryb multiplayer gracze konsolowi poczekają do 6 października. Natomiast użytkownicy pecetów dołączą do rozgrywek wieloosobowych dopiero w styczniu przyszłego roku.
- Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki? (zapowiedź)
- Oficjalna strona gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Data wydania: 1 września 2015
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
marcin00 Senator

Zwróćcie uwagę na wszędzie pojawiające się P.T.
Hanys_Mori Pretorianin

@marcin00
Logo "PMC" można sobie będzie ustawić własne, wystarczy zobaczyć filmik do końca z atakiem na FOBa i logo jakie ma "napastnik". Jak to będzie wyglądało dowiemy się pewnie dopiero w grze.
kęsik Legend

Wygląda naprawdę bardzo dobrze. Już nie mogę się doczekać.
marcin00 Senator

Hanys_Mori
Logo "PMC" można sobie będzie ustawić własne, wystarczy zobaczyć filmik do końca z atakiem na FOBa i logo jakie ma "napastnik". Jak to będzie wyglądało dowiemy się pewnie dopiero w grze.
Nie o tym pisałem.
Mówię o "wiadomościach" od Kojimy w postaci znaczku PT("nowego" SH od Kojimy i Del Toro) - ściany, flagi, kontenery od 9:47.