Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - zobacz półgodzinny gameplay

Firma Konami opublikowała zapis półgodzinnej prezentacji Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, która koncentruje się na zarządzaniu bazami, zarówno w kampanii, jak i trybie multiplayer.

Adrian Werner

Do premiery Metal Gear Solid V: The Phantom Pain pozostał już niecały miesiąc, więc trwające obecnie targi gamescom są dla firmy Konami jedną z ostatnich okazji, aby zwiększyć zainteresowanie tym projektem. Dlatego wydawca przyjechał do Kolonii z praktycznie ukończoną wersją gry, a jednym z owoców tego jest udostępniony właśnie zapis obszernej prezentacji rozgrywki. Materiał trwa ponad pół godziny i koncentruje się na zarządzaniu bazami, zarówno w kampanii, jak i w ramach wyposażonego w elementy MMO systemu multiplayer nazwanego FOB.

FOB to skrót od Forward Operating Base, co oznacza skonstruowaną przez nas dodatkową bazę, która ma funkcjonować w rozgrywkach wieloosobowych. Będziemy mogli posiadać kilka takich lokacji i każda z nich pomoże w zasilaniu głównego centrum dowodzenia dodatkowymi surowcami. Gracze otrzymają możliwość atakowania FOB’ów należących do innych użytkowników i jak również opcję konstruowania systemów bezpieczeństwa, mających uchronić nasze własne placówki przez ofensywami rywali. Oczywiście nie zabraknie także opcji osobistego rozprawienia się z agresorami.

Przypomnijmy, że Metal Gear Solid V: The Phantom Pain zmierza na pecety oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox 360 i PlayStation 3. Produkcja trafi do sprzedaży 1 września, ale na tryb multiplayer gracze konsolowi poczekają do 6 października. Natomiast użytkownicy pecetów dołączą do rozgrywek wieloosobowych dopiero w styczniu przyszłego roku.

  1. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain - idealne połączenie sandboksa i skradanki? (zapowiedź)
  2. Oficjalna strona gry Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 1 września 2015

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

8.0

Gracze

9.2

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-08-06
14:49

marcin00 Senator

marcin00
😉

Zwróćcie uwagę na wszędzie pojawiające się P.T.

Komentarz: marcin00
2015-08-06
14:56

Hanys_Mori Pretorianin

Hanys_Mori

@marcin00
Logo "PMC" można sobie będzie ustawić własne, wystarczy zobaczyć filmik do końca z atakiem na FOBa i logo jakie ma "napastnik". Jak to będzie wyglądało dowiemy się pewnie dopiero w grze.

Komentarz: Hanys_Mori
2015-08-06
15:06

kęsik Legend

kęsik
👍

Wygląda naprawdę bardzo dobrze. Już nie mogę się doczekać.

Komentarz: kęsik
2015-08-06
17:30

marcin00 Senator

marcin00

Hanys_Mori
Logo "PMC" można sobie będzie ustawić własne, wystarczy zobaczyć filmik do końca z atakiem na FOBa i logo jakie ma "napastnik". Jak to będzie wyglądało dowiemy się pewnie dopiero w grze.
Nie o tym pisałem.
Mówię o "wiadomościach" od Kojimy w postaci znaczku PT("nowego" SH od Kojimy i Del Toro) - ściany, flagi, kontenery od 9:47.

Komentarz: marcin00
2015-08-06
19:32

Gibsonn Generał

👍

czapka niewidka rządzi...

Komentarz: Gibsonn

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl