Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 5 lutego 2014, 11:57

autor: Orbech

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – dwie godziny wystarczą, by przejść główny wątek

W najnowszym wydaniu magazynu Game Informer doniesiono, że główną misję fabularną w Metal Gear Solid V: Ground Zeroes można będzie ukończyć w mniej niż dwie godziny. Oprócz tego Game Informer ujawnił dużo nowych informacji na temat gry.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes jest prologiem Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. - Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – dwie godziny wystarczą, by przejść główny wątek - wiadomość - 2014-02-05
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes jest prologiem Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

W marcowym numerze Game Informera, redaktorzy, którzy zagrali w pełną wersję gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, zdradzili dużo nowych informacji na temat najnowszego dzieła studia Kojima Productions i firmy Konami. Przede wszystkim dowiedzieliśmy się, że przejście samego głównego wątku zabiera mniej niż 2 godziny. Wygląda na to, że twórca marki, Hideo Kojima, nie kłamał, gdy stwierdził, że Metal Gear Solid V: Ground Zeroes będzie tylko prologiem i wstępem do większej historii w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Przypominam, że cena Metal Gear Solid V: Ground Zeroes w wersji na PlayStation 4 i Xbox One będzie wynosiła około 160 złotych, natomiast w przypadku edycji na PlayStation 3 i Xboksa 360 mowa o kwocie rzędu 110 złotych. Sami oceńcie czy jest to uczciwa cena.

Poza długością gry, redakcja Game Informera ujawniła świeże informacje, w tym takie, o których wcześniej nikt nie słyszał. Przede wszystkim dostaliśmy dużo wieści na temat rozgrywki.

Nowe szczegóły Metal Gear Solid V: Ground Zeroes:

  • Wydarzenia w Metal Gear Solid V: Ground Zeroes będą mieć miejsce w 1975 roku, a akcja Metal Gear Solid V: The Phantom Pain odbędzie się w 1984 roku.
  • Jak w prawdziwej grze z serii Metal Gear Solid, infiltracji obozu Omega można będzie dokonać na kilka sposobów.
  • Snake może użyć lornetki, by oznaczyć przeciwników, dzięki czemu gracz zobaczy ich na mini mapie. Funkcję tę będzie można wyłączyć w menu opcji.
  • Poprawiono sztuczną inteligencję przeciwników. Wrogowie będą bardziej nieprzewidywalni, niż w poprzednich odsłonach serii.
  • Gracze mogą strzelać z broni palnej w widoku z pierwszej lub trzeciej osoby.
  • Poprawiono celność strzelania. Playtester był w stanie dokładnie strzelić między przerwami w płocie z drutu kolczastego.
  • Usunięto wcześniejszy system inwentarzu. Teraz zarządzanie ekwipunkiem odbywa się za pomocą d-pada.
  • Wszystkie bronie znalezione w grze nadają się do użycia.
  • Podczas wykrycia, wskaźnik liczbowy nie będzie już używany. Zamiast tego zastosowane zostanie rozwiązanie podobne do tego używanego w Far Cry 3.
  • Poziom czujności przeciwników nie zmniejsza się już poprzez licznik. Gracz będzie musiał zachować ostrożność, obserwować i wsłuchiwać się uważnie w komunikację radiową, by unikać strażników.
  • Nowa umiejętność pozwoli graczowi zatrzymać czas na krótką chwilę, gdy zostanie on wykryty przez strażników. W czasie spowolnienia czasu będzie można wyeliminować przeciwnika. Opcja ta może być wyłączona w menu.
  • Opcja walki wręcz pojawia się na ekranie, gdy Snake podejdzie wystarczająco blisko do przeciwnika. Gracz może wtedy wybrać jedną z trzech opcji: zabicia, ogłuszczenia lub przesłuchania.
  • Opcja przesłuchania może zmusić strażnika do podania Snake’owi lokalizacji dodatkowej amunicji albo tajnych przejść.
  • Na opanowanie sterowania pojazdami potrzeba trochę czasu.
  • Gra zaoferuje kilka dodatkowych misji.
  • W grze pojawią się leaderboardsy.
  • Speedrunnerzy z Konami ukończyli grę w 5 minut.
  • Gra wygląda trochę lepiej na PlayStation 4, niż na Xboksie One.
  • Aby odblokować misje poboczne, gracz musi zebrać plakietki XOF. Zbierając je będzie można odblokować specjalne misje dostępne tylko na danej platformie sprzętowej.

Już 20 marca, gdy gra zadebiutuje na rynku, przekonamy się czy Metal Gear Solid V: Ground Zeroes będzie prezentował wysoki poziom poprzednich odsłon cyklu.

Metal Gear Solid to popularna seria gier akcji z elementami skradankowymi tworzona przez studio Kojima Productions i firmę Konami. W Metal Gear Solid V: Ground Zeroes wcielimy się w legendarnego Snake’a i Kaza Millera, których zadaniem będzie odbicie Paza i Chico z obozu Omega. Ground Zeroes to samodzielny prolog do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Premiera gry już w marcu na PS3, PS4, XONE i X360.

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes