Mata zaprezentowała wizję na przyszłość Facebooka. Wynika z niej, że firma chce, aby portal ponownie był atrakcyjny dla młodych ludzi.
Facebook na przestrzeni ostatnich lat doczekał się dość specyficznej ewolucji. Stał się on bowiem portalem, na którym spotykamy głównie starsze osób. Meta, do której należy portal, stara się jednak wrócić do korzeni i przyciągnąć również młodszych. Co ciekawe, statystyki pokazują, że faktycznie się to udaje.
Z wpisu opublikowanego na oficjalnym blogu Mety, dowiadujemy się jakie są dokładne plany na dalszy rozwój portalu społecznościowego.
Czas pokaże, czy trend się utrzyma i faktycznie Facebook przestanie być kojarzony jako portal dla starszych. Wszystko będzie zależeć od tego, jak sztuczna inteligencja wpłynie na funkcjonowanie serwisu. Jak bowiem zapewne pamiętacie, Meta do jej szkolenia chce wykorzystać posty użytkowników. Efekt więc może być różny.
0

Autor: Agnieszka Adamus
Z GRYOnline.pl związana od 2017 roku. Zaczynała od poradników, a teraz tworzy głównie dla newsroomu, encyklopedii i promocji. Samozwańcza specjalistka od darmówek. Uwielbia strategie, symulatory, RPG-i i horrory. Ma też słabość do tytułów sieciowych. Spędziła nieprzyzwoicie dużo godzin w Dead by Daylight i Rainbow Six: Siege. Oprócz tego lubi oglądać filmy grozy (im gorsze, tym lepiej) i słuchać muzyki. Największą pasją darzy jednak pociągi. Na papierze fizyk medyczny. W rzeczywistości jednak humanista, który od dzieciństwa uwielbia gry.