Podczas niedawnej sesji AMA na reddicie, twórcy Assassin’s Creed: Mirage zabrali głos w temacie przyszłości Basima.
Na reddicie odbyła się sesja AMA (Ask Me Anything, po polsku zapytaj o cokolwiek) z dwoma twórcami Assassin’s Creed Mirage – dyrektorem narracyjnym Stephanem Boudonem i dyrektorem artystycznym Jean-Lukiem Salą. W efekcie dowiedzieliśmy się co nieco o przyszłości Basima – głównego bohatera gry.
Jeden z fanów zadał deweloperom pytanie o potencjalne DLC bądź większe dodatki fabularne z uwagi na dobry odbiór gry przez społeczność, na co Boudon odpowiedział:
Jesteśmy zachwyceni odbiorem Mirage! Mirage zostało zaprojektowane jako samodzielne doświadczenie, bez planów związanych z DLC. Mamy jednak pomysły na to, jak rozszerzyć historię Basima. Na dzień dzisiejszy nie planujemy jednak żadnej zawartości popremierowej dla Mirage.
O tym, że twórcy nie planują żadnych dodatków wiedzieliśmy już wcześniej, jednak wieści o Basimie są nowością. Jak wiemy, Ubisoft pracuje obecnie nad wieloma grami z serii. Assassin’s Creed Hexe ma się rozgrywać w Niemczech w drugiej połowie ubiegłego milenium, AC Red w świecie feudalnej Japonii, a AC Jade w starożytnych Chinach.
Ramy czasowe tych produkcji nie pokrywają się więc z okresem, w którym dzieje się akcja Mirage – przypominamy, że chodzi o 861 rok. Niewykluczone, że Ubisoft zabawi się w pewnym momencie w podróże w czasie, wszakże seria Assassin’s Creed od samego początku zawierała w sobie elementy fantastyczne, jak Fragmenty Edenu.
Możliwe też, że po prostu powstanie kolejna odsłona umiejscowiona w czasach, gdy żył Basim i to w niej przyjdzie nam go spotkać. Na właściwą odpowiedź najpewniej przyjdzie nam jednak trochę poczekać.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
4

Autor: Marcin Bukowski
Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).