Jakiś czas temu korporacja Vivendi oficjalnie potwierdziła, iż planuje wydać kolejne dwie gry bazujące na trylogii J.R.R. Tolkiena, tzn. grę z gatunku MMOcRPG „LOTR: Middle-earth Online”, nad którą pracuje studio Black Label Games; oraz strategię czasu rzeczywistego „LOTR: The War of the Rings”, o której na dobrą sprawę nie powiedziano nic. I właśnie zebraniem informacji na temat nadchodzącego RTS-a zajął się magazyn Computer Games. Uaktualnienie: W między czasie na serwisie GameSpy pojawił się wywiad z ludźmi z firm Liquid oraz Black Label Games, dotyczący właśnie gry „LOTR: The War of the Rings”. Zapraszam.
Jakiś czas temu korporacja Vivendi oficjalnie potwierdziła, iż planuje wydać kolejne dwie gry bazujące na trylogii J.R.R. Tolkiena, tzn. grę z gatunku MMOcRPG „LOTR: Middle-earth Online”, nad którą pracuje studio Black Label Games; oraz strategię czasu rzeczywistego „LOTR: The War of the Rings”, o której na dobrą sprawę nie powiedziano nic. I właśnie zebraniem informacji na temat nadchodzącego RTS-a zajął się magazyn Computer Games.
Uaktualnienie: W między czasie na serwisie GameSpy pojawił się wywiad z ludźmi z firm Liquid oraz Black Label Games, dotyczący właśnie gry „LOTR: The War of the Rings”. Zapraszam.
W najnowszym numerze magazynu Computer Games opublikowany został artykuł, w którym ujawniono, iż produkcją „LOTR: The War of the Rings” zajmuje się zespół Liquid Entertainment, znany ze stworzenia całkiem udanej strategii „Battle Realms”, wydanej również w Polsce przez firmę Licomp Empik Multimedia. W grze zawarte zostaną dwie kampanie przeznaczone dla trybu single player – w jednej gracz będzie mógł dowodzić wojskami Saurona i próbować podbić Śródziemie, w drugiej zaś odwrotnie, dowodząc siłami wolnych narodów Śródziemia przeciwstawimy się zakusom Czarnego Władcy. Produkcja gry znajduje się jeszcze we wczesnym stadium i planuje się, iż zostanie wydana dopiero w drugiej połowie 2004 roku.
Więcej:Until Dawn - pierwszy gameplay na PS4 przypomina Heavy Rain

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.