Frima Sony pochwaliła się właśnie sprzedażą The Last of Us: Part II. Gra w zaledwie dwa dni po premierze rozeszła się w nakładzie rzędu kilku milionów kopii.

Firma Sony właśnie poinformowała o sprzedaży The Last of Us: Part II, czyli sequela dobrze przyjętego exclusive’a PlayStation z 2013 roku. Według zaprezentowanych danych w zaledwie dwa dni po premierze (tj. do 21 czerwca) gra rozeszła się w ponad 4 mln egzemplarzy (wliczane w to są również preordery), tym samym stając się najszybciej sprzedającym się tytułem ekskluzywnym PS4. To ewidentnie pokazuje, że mimo wielu kontrowersji fani po prostu pragnęli kontynuacji serii.
Wiceprezes studia Naughty Dog, Neil Druckmann, w krótkim oświadczeniu podziękował fanom za tak niesamowite przyjęcie nowej odsłony cyklu.
Jesteśmy ogromnie wdzięczni milionom fanów na całym świecie, którzy grali w The Last of Us: Part II i dzielili się swoimi przeżyciami z gry na przestrzeni ostatniego tygodnia. Postanowiliśmy opowiedzieć nową historię, taką, która poruszy trudne tematy i będzie wyzwaniem w nieoczekiwany sposób. Słuchanie, jak to doświadczenie wyglądało u wielu z Was i obserwowanie przemyślanych dyskusji, które wywołała gra, było niesamowite. […]
Przypomnijmy, że The Last of Us 2 ukazało się 19 czerwca wyłącznie na konsoli PlayStation 4. Produkcja zachwyciła recenzentów, według których to mocny kandydat na grę roku. Ich zdania nie podziela jednak wielu internautów, którzy negatywnie oceniają nowy tytuł studia Naughty Dog. Niedawno dowiedzieliśmy się, że Druckmann nie wie jeszcze, jak mogła by wyglądać kolejna odsłona cyklu oraz że druga część nie otrzyma żadnych DLC.
Więcej:PS Plus na listopad 2025 to trzy bardzo zróżnicowane gry, z cyberpunkową perełką na czele
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
150

Autor: Paweł Woźniak
Od 2019 roku związany z GRY-OnLine, gdzie zaczynał jako autor newsów, a obecnie jest jednym z redaktorów tvgry. Obecnie interesują go przede wszystkim gry RPG, soulslike i metroidvanie, ale sporą część gamingowego życia poświęcił też produkcjom sieciowym. W grach ceni sobie głównie rozbudowane mechaniki rozwoju postaci oraz swobodę w działaniu, a na omawiane tytuły stara się patrzeć z różnych perspektyw. Od 2023 roku prowadzi również swój kanał na YouTube.