Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 września 2012, 18:51

autor: Aver

Kulisy powstawania Assassin’s Creed III – Ameryka na lądzie i morzu

W czwartej, ostatniej części serii filmów o powstawaniu gry Assassin’s Creed III poznajemy świat i lokacje, w jakich przyjdzie Connorowi walczyć o wolność amerykańskich kolonii. Dużo miejsca poświęcono również kwestii odwzorowania walk na morzu. Jak zwykle przygotowaliśmy dla Was wersję z polskimi napisami.

Kulisy powstawania Assassin’s Creed III – Ameryka na lądzie i morzu - ilustracja #1
Wojna na morzu była kluczowym elementem amerykańskiej rewolucji

XVIII wiek, Boston, Pogranicze, wojna na morzu – oto główne tematy czwartej części serii filmów o powstawaniu gry Assassin’s Creed III, zawierającej liczne wypowiedzi członków zespołu z Ubisoft Montreal oraz konsultantów historycznych projektu.

Dzięki dokładnemu odwzorowaniu ówczesnej sytuacji historycznej, dodaniu możliwości eksploracji dzikiego Pogranicza, a także wzbogaceniu gry o bitwy morskie oraz liczne drobne elementy, niebezpodstawne stają się słowa Alexa Hutchinsona, głównego projektanta serii, które wypowiada na zakończenie filmu:

Nowi fani serii nie mogli trafić lepiej. To największa i najlepsza część cyklu Assassin's Creed do tej pory.

Za kulisami Assassin’s Creed III

W pierwszym filmie z cyklu „Za kulisami Assassin’s Creed III” mogliśmy się dowiedzieć o skali przedsięwzięcia studia Ubisoft, przyczynach osadzenia gry w okresie rewolucji amerykańskiej. Poznaliśmy niektóre założenia postaci głównego bohatera – Connora, a także możliwości silnika AnvilNext.

Drugi odcinek poświęcono zagadnieniom związanym z wojną o niepodległość USA. Umożliwia zapoznanie się z jej brutalnością, uzbrojeniem wykorzystywanym przez walczące strony, lecz także bronią, w którą wyposażony jest Connor. Omówiono w nim zmiany w systemie walki oraz sposób, w jaki wpisują się w strategię pierwszej wojny partyzanckiej, jaką był wspomniany konflikt.

W końcu, oglądając trzeci film poznajemy lepiej postać Connora – jego pochodzenie i motywację. Twórcy opisują, jak wpisuje się on w cały wachlarz innych bohaterów rewolucji, a także skupiają się na zmianach, które wprowadzono do Assassin’s Creed III, aby nadać mu większej wyrazistości.

Assassin’s Creed III zostanie wydany w wersji na konsole Xbox 360 i PlayStation 3 31 października. Trzy tygodnie później – 23 listopada – w Connora wcielą się użytkownicy pecetów. W Polsce gra ukaże się zlokalizowana kinowo.