Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 19 lutego 2014, 07:04

autor: Adrian Werner

Konsolowy przebój CastleStorm doczeka się wersji mobilnej

Zespół Zen Studios zapowiedział CastleStorm: Free to Siege , czyli mobilną wersję konsolowego przeboju, który połączył rozgrywkę strategiczną ze zręcznościowymi elementami wzorowanymi na serii Angry Birds.

W zeszłym roku Zen Studios podbiło konsole i pecety grą CastleStorm, która w wyśmienity sposób połączyła strategiczne tower defense, ze zręcznościowymi elementami balistycznymi w stylu Angry Birds. Teraz twórcy ogłosili, że pracują nad wersja mobilną, która ukaże się wiosną na urządzenia z systemami iOS i Android. Użytkownicy z systemem firmy Google mogą spróbować dołączyć do trwających obecnie beta testów.

    - CastleStorm – zapisy na beta testy wersji androidowej

    - CastleStorm - oficjalna strona gry

Wersja mobilna otrzymała tytuł CastleStorm: Free to Siege i nie będzie czystą konwersją. Zgodnie z nazwą produkcja przestawiona zostanie na model darmowy z mikropłatnościami. Zmieniony zostanie system sterowania, a zawartość gry ulegnie rozszerzeniu. Twórcy obiecują cztery kampanie fabularna z łącznie 150 bitwami, cztery frakcje posiadające unikalne jednostki, uzbrojenie i zaklęcia, jak również ośmiu bohaterów i duży zestaw zaklęć bojowych.

Akcja gry toczyć się będzie w fantastycznej wersji europejskiego średniowiecza, a gracze wcielaj się w zarządców twierdzy. Naszym głównym zadaniem ma być oczywiście obrona zamku przed wrogimi armiami. Tym, co odróżnia ten tytuł od standardowego tower defense jest fakt, że po drugiej stronie mapy znajduje się nieprzyjacielska twierdza, którą musimy zniszczyć lub zająć. Naszą główną bronią w grze jest umieszczona na wysokiej wieży balista, potrafiąca ciskać różnorodnymi pociskami, niczym proca ptakami w Angry Birds.

Podczas zabawy zajmiemy się rozbudową twierdzy, wzmacniając jej możliwości obronne oraz dobudowując różnorodne koszary, które pozwolą na werbowanie jednostek. Tak zgromadzone armie wyślemy następnie w stronę bazy przeciwnika. Zabawę wzbogaci rozbudowany system ulepszeń praktycznie każdego elementu, od żołnierzy, poprzez pomieszczenia, a na zaklęciach i uzbrojeniu kończąc.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej