Jaki będzie The Lord of the Rings: War in the North?

Znamy szczegóły gry The Lord of the Rings: War in the North, którą firma Warner Bros. zapowiedziała niespełna miesiąc temu. Produkcja ma być kolejną próbą stworzenia gry akcji, godnie reprezentującej uniwersum Tolkiena. Tym razem twórcy stawiają na rozgrywkę w trybie kooperacji, kilka klas postaci do wyboru oraz elementy rozwoju bohaterów.

Szymon Liebert

Znamy szczegóły gry The Lord of the Rings: War in the North, którą firma Warner Bros. zapowiedziała niespełna miesiąc temu. Produkcja ma być kolejną próbą stworzenia gry akcji, godnie reprezentującej uniwersum Tolkiena. Tym razem twórcy stawiają na rozgrywkę w trybie kooperacji, kilka klas postaci do wyboru oraz elementy rozwoju bohaterów.

W grze będziemy mogli zagrać jako elf, człowiek i krasnolud oraz wcielić się w trzy klasy postaci: maga, zwiadowcę i wojownika. Na razie wiemy, że krasnoludy otrzymają pewne bonusy w podziemiach - będą widzieć magiczne runy, wskazujące na tajne przejścia. Sednem zabawy ma być walka oparta na umiejętnościach, których nauczymy się wraz z rozwojem postaci.

Magowie w War in the North mają dysponować dużą „siłą ognia”. Oprócz czarów ofensywnych (związanych także z magią manipulującą lodem), otrzymają oni ochronną tarczę i uleczanie. Zwiadowcy staną się niewidzialni i zastosują ataki z ukrycia, a wojownicy spełnią się w roli „tanków”, bo będą mogli skupić na sobie uwagę wrogów i uratować sprzymierzeńców.

Jaki będzie The Lord of the Rings: War in the North? - ilustracja #1

Przeciwnicy, których spotkamy podczas zabawy również będą reprezentowali wymienione klasy. Samą postać będzie można stworzyć od podstaw, jak w wielu produkcjach RPG (pojawi się więc edytor wyglądu). Wiemy również, że w grze na pewno zobaczymy popularny mechanizm wskrzeszania lub „podnoszenia” poległych towarzyszy oraz system finalnych ciosów.

Podczas zabawy zbierzemy różne przedmioty i porozmawiamy z postaciami niezależnymi. Twórcy podobno postawili na system dialogów kojarzący się z serią Mass Effect, chociaż zubożony o słynne wybory moralne. Nasze decyzje wpłyną więc raczej na same postępy w grze, otworzą dostęp do pobocznych zadań i dostarczą informacji o bogatym świecie Śródziemia.

W odtworzeniu klimatu świata Tolkiena pomaga Saul Zaentz (producent filmowy), a główną lokacją będzie mroczny las Mirkwood. Na pewno spotkamy postacie z książek i filmów oraz zwiedzimy podziemia, czy chociażby górską wioskę. Zróżnicowanie przeciwników i wyposażenia ma być znacznie większe niż w przypadku średniej gry akcji Władca Pierścieni: Podbój.

Najciekawiej prezentującą się cechą War in the North jest rozgrywka sieciowa. Grę będzie można przejść w pojedynkę, ale wtedy otrzymamy dwóch członków drużyny prowadzonych przez SI. W trybie sieciowym zastąpią ich gracze, którzy będą mogli dołączyć w dowolnym momencie. Dobrą zabawę ma zapewnić system skalowania postaci i możliwość wymiany przedmiotów.

Powyższe informacje pochodzą z zapowiedzi gry z Playstation Magazine, którą streścił serwis Middle-Earth Center. Ponownie podkreślono, że tytuł ma być skierowany do starszych graczy i prezentować bardziej „krwiste” podejście do tematu. W teorii pomysł jest świetny, ale, jak dobrze wiemy, stworzenie wciągającej i dobrej produkcji z trybem kooperacji udaje się nielicznym.

The Lord of the Rings: War in the North

Władca Pierścieni: Wojna na Północy

The Lord of the Rings: War in the North

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 1 listopada 2011

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

8.0

Gracze

8.1

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2010-04-14
15:13

los_hobbitos Senator

los_hobbitos

Produkcja ma być kolejną próbą stworzenia gry akcji

Co? Powstał już pierdyliard slaszerów na tej licencji, dajcie mi wreszcie cholernego cRPG'a! Psia mać.

Komentarz: los_hobbitos
2010-04-14
15:23

HUtH Legend

HUtH

Jedyną grę którą wspominam jako fajną i nie psującą wyraźnie tolkienowskiego świata to pierwszy Battle of the Middle-earth. Dwójka poszła już z duchem dobrych, ale zwyczajnych rtsów, a fabuła była do niczego.
Oprócz tej gry jedynie fanowskie mody do gier trzymają poziom, szczególnie te, które nie polegają na designie z filmu.

Komentarz: HUtH
2010-04-14
16:57

victripius Senator

victripius

Tylko nie gra akcji! Porządne rpg czy crpg jak chocby Mass Effect by się przydało. Cóż, poczekamy, zobaczymy. Niestety zbytnio nie nastawiam się pozytywnie, wszak niewiele gier sygnowanych serią Władca Pierścieni było udanych.

Komentarz: victripius
2010-04-14
23:04

giml Pretorianin

Żałuje, że nie ma już od dłuższego czasu żadnego świetnego RPG z tego cudownego świata, a można by wiele wymyślić ;)

Komentarz: giml
2010-04-18
17:30

AIDIDPl Legend

AIDIDPl

Magowie i niewidzialni zwiadowcy, czyli prawie to samo co było w Conquest. Bez sensu. Czemu nie zrobią zwykłych klas, wojownika, elfa, krasnoluda, gdzie do wyboru byłyby lesze miecze, zbroje, tarcze (bez jakichś głupich magii) i postawić bardziej na walkę, na jej dopracowanie...

Komentarz: AIDIDPl

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl