Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 czerwca 2010, 10:04

autor: Adrian Werner

Jaka przyszłość czeka Lord of the Rings Online

Pisaliśmy już jakiś czas temu o nadchodzących zmianach w Lord of the Rings Online, na skutek których pojawi się możliwość grania za darmo oraz wprowadzony zostanie system mikropłatności. Po tegorocznym E3 wyłonił się bardziej przejrzysty obraz tego, jaka przyszłość czeka tę produkcję.

Pisaliśmy już jakiś czas temu o nadchodzących zmianach w Lord of the Rings Online, na skutek których pojawi się możliwość grania za darmo oraz wprowadzony zostanie system mikropłatności. Po tegorocznym E3 wyłonił się bardziej przejrzysty obraz tego, jaka przyszłość czeka tę produkcję.

Jaka przyszłość czeka Lord of the Rings Online - ilustracja #1

Darmowy system oficjalnie zadebiutuje wraz z premierą rozszerzenia Volume 3. Zmiany w płatnościach nie będą jedynymi, które zostaną przez niego wprowadzone. Na południu mapy świata gry swoje podwoje otworzy dla graczy Enedwaith, czyli Pustkowie Zachodnie. Udamy się tam z nowymi kompanami (zwiadowcami Dúnedainów), by odszukać Aragorna. Region ten kontrolowany jest przez Sarumana, więc nie obędzie się bez starć z orkami, goblinami i uruk-hai. Wszyscy fani uniwersum stworzonego przez Tolkiena z niecierpliwością wyczekują rozszerzenia świata gry o Rohan i Isengard, ale tych nie należy spodziewać się przed 2011 rokiem.

Jeśli chodzi o zmiany w systemie płatności, to gracze opłacający abonament nie odczują żadnych zmian na niekorzyść. Otrzymają jedynie zestaw punktów (500 miesięcznie), które będą mogli potem wydać w wirtualnym sklepie. Turbine zapewnia jednak, że nie zniszczy to równowagi świata gry. Głównie kupować będzie można nowe eliksiry i ubrania. Również poprzez sklep dostępna będzie oferta dodatkowych zestawów zadań pobocznych.

Jaka przyszłość czeka Lord of the Rings Online - ilustracja #2

Tak prezentować się będzie sklepik dla mikropłatności.

Twórcy pracują ponadto nad wzbogaceniem gry o dodatkowe aktywności hobbistyczne. Jak dotąd ich zakres ogranicza się jedynie do wędkowania. W przyszłości wprowadzony zostanie też walka konna oraz system skalowania poziomu trudności instancji i rajdów zależnie od tego ilu graczy i jak doświadczonych bierze w nich udział. Co więcej, wraz ze startem Volume 3 zostanie dodane wsparcie dla DirectX 11.

Wszyscy, którzy mają ochotę sprawdzić jak to wszystko prezentuje się w akcji mogą zgłosić chęć uczestnictwa w beta testach.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej