Jak będzie wyglądała gra „Wiedźmin”?
Firma CD Projekt Red Studio ujawniła szczegóły dotyczące sposobu przedstawienia akcji w grze komputerowej "Wiedźmin". Autorzy programu zdecydowali się zastosować popularny rzut znad postaci (znany choćby z Baldur's Gate: Dark Alliance, czy Neverwinter Nights). Kamera będzie podążać za głównym bohaterem, miejscami modyfikując kąt patrzenia czy oddalenia, tak aby najlepiej przedstawić teren, po którym porusza się bohater. Zawsze będzie też możliwość dokonywania obrotów i zbliżeń.
Fajek
Firma CD Projekt Red Studio ujawniła szczegóły dotyczące sposobu przedstawienia akcji w grze komputerowej "Wiedźmin". Autorzy programu zdecydowali się zastosować popularny rzut znad postaci (znany choćby z Baldur's Gate: Dark Alliance, czy Neverwinter Nights). Kamera będzie podążać za głównym bohaterem, miejscami modyfikując kąt patrzenia czy oddalenia, tak aby najlepiej przedstawić teren, po którym porusza się bohater. Zawsze będzie też możliwość dokonywania obrotów i zbliżeń.
Grafika programu jest oczywiście całkowicie trójwymiarowa. Prace nad programem są zaawansowane. Już od dwóch tygodni trwają testy pierwszej wersji silnika gry. Programiści opracowują obecnie efekty planowane w finalnej wersji m.in. animowane liście drzew oraz trawę, realistyczną wodę, efekty atmosferyczne. Zespół grafików pracuje też nad wyglądem poszczególnych lokacji. Na pierwszy ogień poszły podziemia siedliszcza Wiedźminów - Kaer Morhen, które w chwili obecnej przechodzą ostatnie szlify. Jednocześnie trwają końcowe prace nad dokumentacją, zawierającą kompletny opis koncepcji, mechaniki i wyglądu gry.
„Wiedźmin” jest grą RPG, w której duży nacisk położono na dynamiczne sceny walk z jednoczesnym zachowaniem głębi fabularnej. Akcja gry rozgrywa się w świecie opisanym w powieściach Andrzeja Sapkowskiego.

GRYOnline
Gracze
- Atari / Infogrames
- CD Projekt RED
- PC
Komentarze czytelników
.kNOT Generał

Zaistniała wreszcie spora szansa na pierwsze oficjalne informacje o demie. Na razie nie będzie niestety żadnych screenów. A to wszystko już jutro...
peeyack Senator

==>Mikee
Pytanka odnosnie Wiedzmina :
1. Mam nadzieje, ze bedzie troche questow na pomyślunek, a nie tylko rąbanka?
2. Czy bedzie to cos w rodzaju Blade of darkness, czy raczej Revenant?
3. Co z wymaganiami sprzetowymi ?
4. Tak a' propos - moze szukacie betatesterów ? :-)
==>Reszta
Chyba nie wyobrazacie sobie ze w Wiedzmina mozna grac np. postacia Jaskra ? Ze niby jak, będe lutnią ludzi po głowach okładac? Albo zdolnosci wokalne Jaskra beda odejmowaly morale przeciwnikom? No i jaki preferujecie widok postaci? TPP, czy rzut izometryczny?
.kNOT Generał

[28.10.2002] 11:11
Mikee [CD Projekt/Red Studio]
Vein -> Będziesz wiedźminem/ką, tylko! Od wcielania się w czarodziejki i czarodziejów są inne RPGi :)
.kNOT Generał

Autor: Mike (Cien)
Data dodania posta: 2002-12-11 10:29:46
Zgodnie z obietnica krotkie info o co tam w temacie. Mamy pierwsza wersje alpha dema developerskiego.
Niemniej jest to wersja pierwsza i brakuje w niej wielu elementow nad ktorymi wlasnie pracuja chlopaki
z Red Studia. Najbardziej zaawansowane sa prace nad enginem, ktory dziala;) i grafa wyglada slicznie,
a juz zwlaszcza lokacje zewnetrzne z roslinnoscia i drzewami. Jest to tez pierwsza wersja w ktorej mozna
juz walczyc, choc ten element bedziemy jeszcze mocno dopracowywac. Tyle z frontu, wiecej na razie
nie bedzie:)
Michał / CDProjekt
zanonimizowany44392 Pretorianin
Jeżeli będzie to będzie podobna to gothic