Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 30 grudnia 2003, 08:18

autor: Krzysztof Bartnik

Historyczna bitwa o Stalingrad w ujęciu RTS-owym

Firma 1C Company postanowiła zdradzić pierwsze szczegóły odnośnie swojego nowego projektu - strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Stalingrad. Akcja owej pozycji przeniesie graczy do okresu pomiędzy lipcem 1942 a styczniem 1943 roku, kiedy to na froncie wschodnim miała miejsce jedna z największych bitew okresu II wojny światowej.

Firma 1C Company postanowiła zdradzić pierwsze szczegóły odnośnie swojego nowego projektu - strategii czasu rzeczywistego (RTS), pt. Stalingrad. Akcja owej pozycji przeniesie graczy do okresu pomiędzy lipcem 1942 a styczniem 1943 roku, kiedy to na froncie wschodnim miała miejsce jedna z największych bitew okresu II wojny światowej.

Do wyboru dostaniemy dwie strony konfliktu: sowiecką Armię Czerwoną, bądź też 6. armię niemieckiego Wehrmachtu - w zależności od podjętej decyzji, zajmiemy się albo atakiem na miasto Stalingrad, albo działaniami defensywnymi. W sumie, całość zaoferuje 36 rozbudowanych scenariuszy (plus siedem misji ukrytych).

Na pierwszy rzut oka nie sposób uniknąć skojarzeń z dość popularnym Sudden Strike (brak budowli produkcyjnych, rzut izometryczny, wygląd poszczególnych jednostek, etc.), jednak mam nadzieję, że autorzy Stalingrad - studio DTF Games - nie stworzą kolejnego, niezbyt udanego „klona” powyższego tytułu.

Poniżej znajdziecie trzy przykładowe screenshoty:

Historyczna bitwa o Stalingrad w ujęciu RTS-owym - ilustracja #1
Historyczna bitwa o Stalingrad w ujęciu RTS-owym - ilustracja #2
Historyczna bitwa o Stalingrad w ujęciu RTS-owym - ilustracja #3