Havok jeszcze bardziej fizyczny

Przedstawiciele firmy Havok, znanej graczom (przynajmniej ze słyszenia) ze stworzenia jednego z najpopularniejszych i najlepszych silników obsługujących fizykę w grach, poinformowali o pracach nad jego najnowszą odsłoną - Havok FX. Technologia ta umożliwi wykorzystanie w pełni potencjału drzemiącego w chipach fizycznych i zaprzęgnięcie go do współpracy z rozwiązaniami Havok.

Maciej Myrcha

Komentarze

Przedstawiciele firmy Havok, znanej graczom (przynajmniej ze słyszenia) ze stworzenia jednego z najpopularniejszych i najlepszych silników obsługujących fizykę w grach, poinformowali o pracach nad jego najnowszą odsłoną - Havok FX. Technologia ta umożliwi wykorzystanie w pełni potencjału drzemiącego w chipach fizycznych i zaprzęgnięcie go do współpracy z rozwiązaniami Havok.

Havok FX będzie miał swój rynkowy debiut pod koniec roku a więcej informacji na jego temat znajdziecie na oficjalnej stronie firmy. Jednocześnie ogłoszono listę gier na Xboxa 360, które korzystać będą z systemu wielowątkowego HydraCore, oczywiście autorstwa Havok. Dzięki tej technologii gracze otrzymają zapierającą dech w piersiach rozgrywkę (w kwestii jej fizyki) oraz bardzo realistyczne światy. Wśród "wybrańców" znalazły się:

Szczegółowo o Combat Mission: Shock Force

Następny
Szczegółowo o Combat Mission: Shock Force

Transmisje z BlizzCon dostępne w Internecie

Poprzedni
Transmisje z BlizzCon dostępne w Internecie

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl