Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 listopada 2004, 11:28

Godzilla: Save the Earth już dostępna na PS2, wersja na konsolę Xbox opóźniona

Godzilla: Save the Earth – najnowsza produkcja firmy Atari, opowiadająca o perypetiach mierzących kilkadziesiąt metrów wysokości potworów, trafiła wreszcie do sklepów – taką oto wiadomość podano wczoraj w oficjalnym oświadczeniu prasowym. Niestety, jak na razie rzeczy tyczy się wersji na PlayStation 2, posiadacze Xbox-a będą musieli jeszcze trochę poczekać.

Godzilla: Save the Earth – najnowsza produkcja firmy Atari, opowiadająca o perypetiach mierzących kilkadziesiąt metrów wysokości potworów, trafiła wreszcie do sklepów – taką oto wiadomość podano wczoraj w oficjalnym oświadczeniu prasowym. Niestety, jak na razie rzeczy tyczy się wersji na PlayStation 2, posiadacze Xbox-a będą musieli jeszcze trochę poczekać.

Pierwotnie Godzilla: Save the Earth na konsolę Xbox miał trafić do sklepów 9 listopada bieżącego roku. Według najnowszych doniesień koncernu Atari, nie stanie się to jednak wcześniej, jak 22 listopada. Nie podano żadnych przyczyn opóźnienia.

Godzilla: Save the Earth to kolejna, po Godzilla: Destroy All Monsters Melee gra akcji, jaką dla posiadaczy konsol przygotował zespół Pipeworks Software, wraz z koncernem Atari. Gracz będzie mógł się wcielić w jednego z osiemnastu słynnych potworów, zrównać z ziemią olbrzymie metropolie oraz oczywiście – walczyć z innymi zmutowanymi okazami fauny.

Wśród potworów znalazły się takie egzemplarze jak Mothra, JetJaguar czy SpaceGodzilla. Na początku rozgrywki dostępna jest tylko część bohaterów – pozostałych członków zmutowanej menażerii trzeba będzie odblokować, wykonując określone zadania. Gra oferuje aż dziewięć trybów rozgrywki, spośród których najważniejszą część stanowi „Action” – rozgrywka single player, nastawiona na rozegranie szeregu misji. Oprócz tego dostępne są tryby „Challenges” – ze specjalnymi wytycznymi odnośnie celu zadania oraz „Custom”, gdzie każdy gracz może samodzielnie ustawić parametry decydujące o końcowym sukcesie. Nie można również zapomnieć o trybie multiplayer, zarówno tym tradycyjnym, przy jednej konsoli jak i potyczkach online (do czterech graczy jednocześnie).

Epicka walka o przyszłość Ziemi rozegra się w dwunastu wielkich metropoliach. San Francisco, Los Angeles, Tokio, Osaka – to tylko niewielka część tego, co można zobaczyć w grze. Aby urealnić zagrożenie płynące z ataków potworów na każde z miast, autorzy zaaplikowali skomplikowane mechanizmy destrukcji budynków. Wieżowce mogą ulec minimalnym obrażeniom, ale wystarczy kilka potężnych ataków, aby z hukiem zrównać je z ziemią.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej