Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 września 2019, 11:59

autor: Bartosz Świątek

Ghost Recon Breakpoint - zwiastun otwartej bety i plany wsparcia po premierze

Firma Ubisoft zaprezentowała zwiastun otwartych beta-testów Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint. Deweloperzy podzielili się również informacjami na temat planowanego wsparcia popremierowego tego tytułu.

Konkrety na temat beta-testów i wsparcia popremierowego Ghost Recon: Breakpoint. - Ghost Recon Breakpoint - zwiastun otwartej bety i plany wsparcia po premierze - wiadomość - 2019-09-26
Konkrety na temat beta-testów i wsparcia popremierowego Ghost Recon: Breakpoint.

Firma Ubisoft podzieliła się nowymi informacjami o Ghost Recon: Breakpoint - nadchodzącej sieciowej strzelanki osadzonej w uniwersum wykreowanym przez Toma Clancy’ego. Zaprezentowano zwiastun otwartych beta-testów oraz przedstawiono szczegóły na temat zawartości popremierowej w pierwszym roku wsparcia.

Breakpoint - otwarta beta

Otwarte beta-testy odbędą się w dniach 26-29 września na wszystkich platformach docelowych (PC, PlayStation 4, Xbox One). Otrzymamy możliwość zwiedzenia sześciu prowincji, wykonania pięciu misji fabularnych, zadań typu Auroa oraz codziennych wyzwań frakcyjnych. Użytkownicy będą też mogli wziąć udział w rozgrywkach PvP.

Breakpoint - zawartość popremierowa

W pierwszym roku po premierze pojawi się sporo dodatkowej zawartości do Ghost Recon: Breakpoint. Część z niej zostanie udostępniona za darmo, ale za niektóre rzeczy będziemy musieli zapłacić. Nowości będą wprowadzane w ramach tzw. epizodów. Pierwszy z nich - Operacja Greenstone - rozpocznie się wraz z premierą gry.

Epizod 1

W ramach tego epizodu otrzymamy m.in. możliwość grania z kompanami sterowanymi przez AI, widowiskowy rajd Project Titan - osadzony na wulkanicznej wyspie - oraz pierwsze z tzw. Live Eventów, czyli specjalnych wydarzeń wprowadzających nowe wyzwania i nagrody, które będą się pojawiały każdego miesiąca. Co ciekawe, w jednym z nich zobaczymy... Terminatora T-800 ze słynnego filmu Jamesa Camerona. W grze pojawi się również nowa klasa - Inżynier - kolejne misje frakcyjne oraz nowa zawartość PvP.

Rajd Project Titan - będzie gorąco.
Rajd Project Titan - będzie gorąco.

Epizod 2

Epizod drugi rozpocznie się w lutym 2020 roku i potrwa trzy miesiące. Otrzymamy m.in. nową przygodę Deep State - przy czym pierwsza godzina będzie dostępna dla wszystkich, a w pełną wersję zagrają wyłącznie posiadacze przepustki sezonowej. Deweloperzy zaktualizują również rajd wprowadzony w pierwszym sezonie, dodadzą kolejną klasę (na razie nie wiadomo jaką), specjalne wydarzenie, misje frakcyjne oraz mapy PvP.

Ghost Recon Breakpoint - zwiastun otwartej bety i plany wsparcia po premierze - ilustracja #4

Epizod 3

Zawartość epizodu trzeciego będzie dodawana od czerwca do września 2020 roku. Otrzymamy przygodę, która zapewni co najmniej pięć godzin zabawy (zasady regulujące dostęp będą takie same, jak w przypadku Deep State) oraz wprowadzi kolejną frakcję. W grze pojawi się także nowa klasa oraz kolejny rajd - niestety, na razie nie wiemy nic na ich temat. Nie zabraknie też dodatkowych misji frakcyjnych i zawartości PvP.

Co będzie płatne?

Posiadacze przepustki sezonowej Year 1 otrzymają dostęp do pełnych wersji wspomnianych powyżej przygód, a także dodatkowego scenariusza Siren’s Call, który zostanie udostępniony w dniu premiery. Co ważne, będziemy mogli zaprosić do zabawy znajomych nieposiadających season passa, a gra nie ograniczy w żaden sposób możliwości zdobywania przez nich nagród. Przepustka umożliwi też wcześniejszy (o tydzień) dostęp do nowych klas oraz automatycznie je odblokuje. Dostaniemy również szereg przedmiotów i schematów (m.in. Covered ACH, Crye G3 Combat Pants oraz Cross Draw Vest).

Waluty - Skell Credits i Ghost Coins

W grze znajdziemy dwie waluty. Skell Credits będą gromadzone w czasie zabawy, poprzez wykonywanie różnych aktywności i zadań. Wykorzystamy je do tworzenia i kupowania przedmiotów (także kosmetycznych) czy pojazdów oraz odblokowywania modyfikacji sprzętu. Z kolei Ghost Coins zdobędziemy wyłącznie wydając prawdziwe pieniądze - monety przyspieszą i ułatwią zabawę (odblokujemy za nie schematy, kupimy też np. materiały do systemu rzemiosła czy ekskluzywne przedmioty kosmetyczne).

Battle Rewards - nowy system progresji

Wykonując misje frakcyjne i walcząc w trybie PvP (Ghost War) gracze będą gromadzili tzw. Battle Pointy. Każdego dnia będzie można zdobyć konkretną liczbę. Kiedy uda nam się zebrać wystarczająco dużo, otrzymamy nagrodę - niektóre z nich będą stałe (to tzw. milestone’y), a inne zostaną wylosowane z puli 50 możliwych przedmiotów (nie będzie możliwości trafienia na duplikat). Lista dostępnych fantów będzie się zmieniała - każdy epizod zostanie podzielony na dwa akty oferujące inny zestaw nagród.

System Battle Rewards.
System Battle Rewards.

Przypominamy, że gra Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint zadebiutuje 4 października na pecetach oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Pecetowe wydanie kupimy na platformach dystrybucji cyfrowej Uplay i Epic Games Store (nie trafi na Steama). Produkcja będzie dostępna w polskiej wersji językowej (kinowej - z napisami).

  1. Ghost Recon: Breakpoint – strona oficjalna
  2. Ghost Recon Breakpoint to gra totalna, która ma w sobie wszystko
  3. Wszystko o Ghost Recon: Breakpoint - data premiery, gameplay, cena