Game of Thrones: A Telltale Games Series - The Ice Dragon ukaże się w listopadzie
Studio Telltale Games poinformowało, że The Ice Dragon, ostatni epizod gry Game of Thrones: A Telltale Games Series, ukaże się 17 listopada na konsolach PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One i Xbox 360 oraz komputerach PC i urządzeniach mobilnych (Android, iOS). Jednocześnie pierwszy odcinek jest dostępny od teraz za darmo.
Kamil Zwijacz
Poznaliśmy datę premiery szóstego, ostatniego odcinka gry Game of Thrones: A Telltale Games Series. The Ice Dragon ukaże się 17 listopada na wszystkich docelowych platformach sprzętowych, a więc konsolach PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360, komputerach PC oraz urządzeniach mobilnych (Android i iOS). W tym samym dniu zadebiutuje także pudełkowe wydanie produkcji (część polskich sklepów przyjmuje już zamówienia – szczegóły znajdziecie w ramce obok). Przy okazji niniejszego ogłoszenia, studio Telltale Games zaprezentowało także powyższe nagranie wideo, na którym aktorzy (Emilia Clarke, Natalie Dormer i Iwan Rheon) uczestniczący w produkcji opowiadają co nieco o swojej pracy i odgrywanych przez siebie postaciach.
To jeszcze nie wszystko, gdyż deweloper postanowił udostępnić pierwszy epizod Game of Thrones: A Telltale Games Series, zatytułowany Iron from Ice, za darmo. Znajdziecie go na konsolach i urządzeniach mobilnych (na PC-tach niestety nie).


Game of Thrones: A Telltale Games Series to kolejna przygodówka od studia Telltale Games znanego m.in. z serii The Walking Dead czy też gry Tales from the Borderlands. Podczas rozgrywki obserwujemy wydarzenia związane z rodem Forresterów, który robi co może, by przetrwać w czasach wojny pięciu królów. Mechanika zabawy nie różni się szczególnie od tego, z czym mamy do czynienia w pozostałych grach tego dewelopera, w związku z czym główny nacisk kładziony jest na fabułę i podejmowanie wyborów.
Produkcja została podzielona nie na pięć epizodów, jak to zwykle bywa w projektach studia Telltale Games, lecz na sześć. Pierwszy odcinek zadebiutował na początku grudnia 2014 roku.
Game of Thrones: A Telltale Games Series - Season One
Data wydania: 2 grudnia 2014
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
szaka24 Konsul
przyczep się teraz do Naughty Dogs które odcinało kupony przy uncharted 2 i 3.
Przyczep się Bungie które odcina kupony - na dniach premiera Halo 5
Przyczep się do MGS-a - co roku wypuszczają nową forzę
Przyczep się do EA za Fifę
Przyczep się do Activision za CoDy
Przyczep się do Ubisoftu za serię AC
Napieraj chłopak - właśnie ci podrzuciłem tematów na następne pół roku hejtowania po forach!
zanonimizowany812014 Konsul
Napierać to możesz na ścianę i wymieniłeś gry którym odtwórczość właśnie jest słusznie wypominana (oprócz U2 , a dlaczego to się dedukuj growo bo wstyd ją w ogóle wymieniać w tym kontekście). Tak czy siak to najczęściej kombajny na setki godzin i po dobrym wgryzieniu się w rozgrywkę, tryby, wychodzi, że zmian jest więcej niż na początku to wygląda. A już na pewno więcej niż w 5 letniej serii kilkugodzinnych wydmuszek na jedno kopytko. Naprawdę, żeby chociaż po tylu latach nie chcieli nawet czasu gry wydłużyć, zresztą po co jak jelenie kupują, i to w odcinkach.
Telltale święta krowa.
szaka24 Konsul
różnice są minimalne wliczając w to U2 gdzie sam gameplay jest identyczny jak w pierwszej części. To ty koleżko nie potrafisz zrozumieć, że gry telltale to gatunek visual story i domagasz się tutaj jakichś diametralnych zmian.
Może przetłumaczę też co oznacza te "visual story" bo z tego co czytam z angielskiego jesteś kompletna noga. To opowieść graficzna - odpowiednik growej ksiązki. To nie jest przygodówka - w tą grę grasz nie dlatego, ze jest piękna graficzna, nie dlatego, ze jest wymagająca zręcznościowo, że ma masę intrygujacych zagadek logicznych, nie dlatego, ze ma bardzo fajne multi czy coop-a - grasz w nia z jednego powodu - dla opowieści w niej zawartej.
Cała reszta o której piszesz to jest plan i forma przekazania tej opowieści.
Dziwisz się, że recenzenci recenzują ten typ gry skupiając się na samym story? Ja się absolutnie nie dziwię, bo story w tym gatunku to 100% całości, reszta to nic wiecej jak "okładka".
Telltale się w tym gatunku naprawdę świetnie sprawdza.
zanonimizowany812014 Konsul
No widzisz, dla ciebie i innych gatunek ten jest kompletny ( co jest już same w sobie złe, bo nie ma ideałów, zawsze można zrobić coś lepiej). Dla mnie nie. Nie powiesz mi, że nie można wydłużyć czasu gry, wprowadzić chociażby jednego grubego wyboru który wpływa na całą grę (np. dwie strony barykady), albo nawet dwa, już nie mówię o większej nieliniowości wyborów, bo ponoć nie da się tego zaimplementować, jasne. Dla mnie gry Telltale kręcą się w kółko w schemacie i widzę tutaj niewykorzystany potencjał, głównie w interaktywności historii, nic przez 5 lat nie poszło do przodu, kompletnie nic.
Gry paragrafowe znacznie, znacznie więcej w tej kwestii oferują! Pograj w jakąś, przekonasz się jakie te gry Telltale schematyczne i spłaszczone. Jak jeszcze wiele można tutaj pokombinować z historią wcale nie zarzucając zbytnio "nowelkowego" stylu. Telltale to cholerni , mało kreatywni lenie, czyli idealni na dzisiejsze casualowe oczekiwania. Szkoda.
master698 Chorąży
Panowie spokojnie, nie ma sensu sie bic na noze o tak blaha sprawe. Z mojej skromnej strony powiem, ze o co wiekszosci sie pewnie rozchodzi (tak sie domyslam) to fakt, ze w GoT jesli wybierzesz opcje 1, jest pewna konwersacja i przejscie do kolejnej akcji/sceny, wybierzesz opcje 2 to zdania sa troche inne ale nic poza tym sie nie zmienia i dochodzimy do tej samej sceny/akcji z niesmakiem, bo mamy odczucie, ze nie wazne jaka opcje wybralismy to nie ma to zadnego wplywu. W Life is Strange dla przykladu wyglada to troche inaczej, oczywiscie pewne rzeczy sa z gory ustalone przez tworcow i tego nikt nie zmieni ale w przypadku tej gry sa momenty, ze jest scena i jesli wybierzemy opcje 1, to komus moze stac sie np. krzywda albo ta opcja bedzie miala konsekwencje w kolejnym odcinku (badz jeszcze w tym samym), wybierzemy opcje 2 mozemy kogos ocalic albo beda inne konsekwencje naszego wyboru i to jest fajne. W GoT jaka opcje sie nie wybierze to nie ma zadnych pierwszo badz drugoplanowych konsekwencji ( z wyjatkiem ostatniej sceny 5 odcinka ktora bedzie miala na pewno znaczenie w ostatnim odcinku). Nie wiem moze wszystkie nasze wybory pokaza konsekwencje w ostatnim odcinku ale to i tak moze dac jakis niedosyt i sie nikomu nie dziwie.
To troche tak jakbysmy szli droga i mamy w pewnym momencie rozdwojenie na lewo i prawo i niewazne czy pojdziemy w lewo czy prawo to dojdziemy do tego samego konca bez zadnych przygod zamiast pojscia w lewo i byc zaatakowanym np przez dzika i dojscia do konca badz pojscia w prawo, wpasc w mrowisko i dojsc do konca tej samej drogi.
Przepraszam za brak polskich znakow, pisze zza granicy z nie swojego kompa ;)