Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 22 lutego 2014, 08:05

autor: Piotr Doroń

Fright Fight - debiut sieciowej bijatyki z postaciami z horrorów w rolach głównych

W App Store zadebiutowała sieciowa, utrzymana w klimacie grozy bijatyka Fright Fight, będąca pierwszą produkcją niezależnego studia APPsolute Games. Tytuł jest oferowany w modelu free-to-play, więc mogą go sprawdzić wszyscy zainteresowani taką formą rozgrywki posiadacze sprzętu firmy Apple.

W App Store zadebiutowała sieciowa, utrzymana w klimacie grozy bijatyka Fright Fight, będąca pierwszą produkcją niezależnego studia APPsolute Games. Tytuł jest oferowany w modelu free-to-play, więc mogą go sprawdzić wszyscy zainteresowani taką formą rozgrywki posiadacze sprzętu firmy Apple.

Fright Fight pod względem rozgrywki przywodzi na myśl gry z serii Super Smash Bros. Podobnie jak w produkcjach firmy Nintendo, dynamiczne, pełne zmieniającej się akcji walki toczą się na niewielkich arenach, składających się z zawieszonych w powietrzu platform, a celem zabawy jest pokonanie wszystkich przeciwników, czy to poprzez zasypanie ich gradem ciosów, czy zrzucenie w nicość.

Tym co wyróżnia Fright Fight spośród podobnych tytułów jest przenikający grę klimat grozy. Gracze przejmują w niej kontrolę nad postaciami z klasycznych horrorów i starają się dowieść, która z nich zasługuje na miano najpotężniejszej. W pierwszej kolejności twórcy dali im sposobność wcielenia się w wilkołaka, wampira, Śmierć oraz yeti (nie wszystkie dostępne są od razu – aby je odblokować, należy rozegrać określoną liczbę starć).

Grę charakteryzuje również fakt, że nie zawarto w niej jakiegokolwiek trybu single player. Tytuł studia APPsolute Games jest nastawiony wyłącznie na rywalizację sieciową graczy z całego świata, co jednym osobom przypadnie do gustu, a innym niekoniecznie. W starciu uczestniczą maksymalnie cztery osoby jednocześnie (dobrane przypadkowo lub poprzez wzajemne zaproszenie) – walki odbywają się oczywiście w czasie rzeczywistym.

Nie wszystkim musi się również spodobać prosty system walki, aczkolwiek trzeba uczciwie przyznać, że w bijatykach tego typu nigdy nie był on szczególnie rozbudowany. Na jakość zmagań pozytywnie wpływa wielopoziomowa struktura aren, pozwalająca na stosowanie nieco bardziej wyszukanych taktyk.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej