Przejście Fall Guys: Ultimate Knockout na model darmowy z mikropłatnościami okazało się strzałem w dziesiątkę. Produkcja gromadzi graczy szybciej niż Call of Duty: Warzone, Apex Legends i Fortnite: Battle Royale.
21 czerwca gra Fall Guys: Ultimate Knockout przeszła na model darmowy z mikropłatnościami. Twórcy produkcji, czyli ludzie ze studia Mediatonic, właśnie pochwalili się najnowszymi wynikami projektu i są one szalenie imponujące.
Gra  | Wynik  | 
50 mln osób w dwa tygodnie  | |
50 mln w miesiąc  | |
50 mln w miesiąc  | |
45 mln w 100 dni  | 

Zainteresować Was może:
Przypomnijmy, że Fall Guys: Ultimate Knockout zadebiutowało jako płatna produkcja w sierpniu 2020 r. na PC i PS4. To wcielenie gry także było wielkim sukcesem – tylko na Steamie sprzedano ponad 11 mln egzemplarzy. Na PS4 produkcję początkowo można było otrzymać w ramach abonamentu PS Plus i projekt szybko stał się najczęściej pobieraną produkcją w historii tej usługi.
W marcu 2021 roku odpowiedzialne za grę studio Mediatonic zostało wykupione przez firmę Epic Games, ale przez długi czas produkcja wciąż była dostępna na Steamie. Z oferty serwisu zniknęła dopiero po przejściu na model free-to-play (obecnie wydanie pecetowe można kupić tylko przez Epic Games Store). Równocześnie gra zadebiutowała na konsolach Xbox One, PlayStation 5, Nintendo Switch i Xbox Series X. Tytuł oferuje opcję cross-play, pozwalającą na wspólną zabawę posiadaczom różnych platform sprzętowych.
GRYOnline
Gracze
15

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.