Epicka podróż przez początki Blizzarda i Diablo teraz także cyfrowo. „Zostań na chwilę i posłuchaj” w wersji ebook
Nostalgiczny reportaż Davida L. Craddocka przedstawia początki Blizzarda i narodziny pierwszego Diablo – gry, która dała początek gatunku hack’n’slash. Od niedawna książkę można przeczytać również w formacie ebooka.

W kwietniu zadebiutowało polskie wydanie książki „Zostań na chwilę i posłuchaj. O dwóch Blizzardach, które dały światu Diablo i zbudowały imperium. Księga 1”. David L. Craddock w oparciu o setki przeprowadzonych wywiadów i dogłębne badania nakreślił na kartach przeszło 400 stron barwną historię powstania Blizzarda. Śledzimy losy firmy od prac nad pierwszymi grami, takimi jak The Lost Vikings i Warcraft, przez wymyślanie pierwszych pomysłów na turowe Diablo, po kształtowanie się finalnej formy produkcji, która stworzyła gatunek hack’n’slash.
Kup „Zostań na chwilę i posłuchaj” w wersji elektronicznej
„Zostań na chwilę i posłuchaj” możecie nabyć m.in. na oficjalnej stronie wydawnictwa Open Beta – już nie tylko w formie papierowej, ale od niedawna również w formacie elektronicznym. Wydanie papierowe w chwili pisania tej wiadomości dostępne jest w promocyjnej cenie 44,99 PLN, natomiast edycja elektroniczna kosztuje nieco mniej – możecie ją zdobyć za 39,99 PLN.
Oprócz samej historii narodzin Blizzarda, książka Davida L. Craddocka zawiera również wypowiedzi pracowników firmy z tamtego okresu – Mike’a Morhaime’a, Davida Brevika, braci Schaeferów – oraz wywiady z branżowymi legendami, takimi jak Brian Fargo czy Feargus Urquhart.
Jako GRYOnLine.pl objęliśmy „O dwóch Blizzardach, które dały światu Diablo i zbudowały imperium” patronatem medialnym, dzięki czemu na łamach naszego serwisu możecie przeczytać opinię Huberta Sosnowskiego o książce oraz fragment publikacji. Niezdecydowanych zapraszamy do zapoznania się z tymi materiałami – być może przekonają Was do zakupu.
Zobacz ofertę wydawnictwa Open Beta
Zachęcamy również do zapoznania się z pozostałą ofertą Wydawnictwa Open Beta, które specjalizuje się w publikowaniu na polskim rynku książek przedstawiających kulisy powstawania kultowych gier wideo. W ofercie znajdziemy książki m.in. o Tomb Raiderze, Mortal Kombat, Grand Theft Auto czy Resident Evil.