Electronic Arts zapowiedziało trzy nowe gry, które zostaną wydane w ramach inicjatywy EA Originals. Będą to Lost in Random od autorów Fe (Zoink Games), kooperacyjne RPG RustHeart studia Glowmade oraz kolejna, nienazwana jeszcze produkcja twórców A Way Out (Hazelight).
Electronic Arts zapowiedziało trzy nowe produkcje, które ukażą się pod szyldem EA Originals. To program firmy służący do wydawania mniejszych i bardziej nietypowych pozycji. W jego ramach wypuszczono wcześniej takie tytuły jak A Way Out, czy serię Unravel.

Lost in Random to przygodowa gra akcji w klimacie fantasy. Za projekt odpowiada studio Zoink Games, które wcześniej opracowało takie tytuły jak Flipping Death, Zombie Vikings, czy Fe. Ostatnia z tych pozycji również ukazała się w ramach EA Originals.
Udostępnione informacje na temat Lost in Random są bardzo skromne. Wiadomo tylko tyle, że rozgrywka wzbogacona zostanie elementami strategicznymi, a całość skoncentruje się na takich aspektach rzeczywistości jak współczynniki prawdopodobieństwa czy łuty szczęścia.
Obecnie twórcy nie są gotowi podać platform sprzętowych ani planowanej daty premiery.

Z kolei RustHeart to nastawione na tryb kooperacyjny RPG akcji od studia Glowmade. Gra opowie o przygodach chłopca i skonstruowanego przez niego robota. Para będzie podróżowała przez różnorodne wymiary, a walka ma być mocno taktyczna.
W przypadku RustHeart również nie podano planowanej daty premiery. Ogłoszono za to, że gra zmierza na pecety i niesprecyzowane jeszcze konsole.
Ostatnim projektem jest nowa gra Hazelight Studios, czyli zespołu odpowiedzialnego za A Way Out. W tym przypadku nie podano nawet tytułu tej produkcji. Ograniczono się jedynie do stwierdzenia, że ponownie otrzymamy rozbudowaną fabularnie pozycję nastawioną na tryb kooperacyjny.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
24

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.