Elden Ring Nightreign stanie się jeszcze większym wyzwaniem w nowym trybie gry
Elden Ring: Nightreign jest dla Was zbyt łatwe? Jeśli tak, to zapewne ucieszycie się z zapowiedzi nowego, hardkorowego trybu Deep of the Night.

Aktualizacja (10 września, godz. 16:45)
FromSoftware opublikowało nowy, blisko 5-minutowy gameplay trailer, który dokładnie przybliża tryb Deep of the Night. Trafi on do Elden Ring: Nightreign w formie aktualizacji zaplanowanej na godzinę 3:30 w nocy z 10 na 11 września. Warto dodać, że dziś produkcja otrzymała spory update 1.02.2, który wprowadza szereg zmian w balansie.
Oryginalna wiadomość (29 sierpnia, godz. 9:55)
Grę Elden Ring: Nightreign, zgodnie z tradycjami studia FromSoftware, charakteryzuje bardzo wysoki poziom trudności. Nie znaczy to jednak, że nie można podkręcić go jeszcze bardziej i dokładnie to mają w planach autorzy.
- Twórcy gry właśnie potwierdzili krążące od pewnego czasu plotki i zapowiedzieli nowy tryb wyzwań nazwany Deep of the Night. Ma on zaoferować hardkorowy poziom trudności – prawdziwy test zdolności nawet dla największych weteranów gatunku soulslike.
- Tryb zostanie udostępniony 11 września.
- W Deep of the Night przeciwnicy zostaną solidnie wzmocnieni i nie zostaniemy uprzedzeni, z którym Nightlordem (czyli bossem) przyjdzie nam się zmierzyć, ani o nadchodzącym wydarzeniu Shifting Earth. Tym samym nie będzie możliwe przygotowanie builda naszej postaci pod konkretny typ wyzwań.
- Wygrane w Deep of Night pozwolą nam schodzić na coraz głębsze i trudniejsze poziomy (będzie ich co najmniej pięć). Natomiast przegrane spowodują powrót do łatwiejszych poziomów.
- Ponadto tryb Deep of the Night pozwoli zbierać nowe rodzaje broni i relikwii. Te zapewnią potężniejsze bonusy, choć równocześnie mogą mieć one również zupełnie nowe wady.
Warto wspomnieć, że gracze wiedzieli o tym trybie od dłuższego czasu, bo do informacji o nim dokopano się w plikach gry. Te konkrety się teraz potwierdziły. W tamtych doniesieniach była także wzmianka, że Deep of the Night zaoferuje matchmaking bazujący na umiejętnościach graczy, ale na razie nie potwierdzono tego oficjalnie.
Przypomnijmy, że Elden Ring: Nightreign ukazało się 30 maja tego roku na PC oraz konsole Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series S, Xbox Series X i PlayStation 5.
- Oficjalna strona Elden Ring: Nightreign
- Recenzja Elden Ring: Nightreign. Bez kompromisów, litości i prowadzenia za rączkę
Więcej:Twórcy Battlefield 6 „naprawili” tempo meczów. Fani publikują listę 10 przykazań i grożą odejściem

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
karyol.kj Legionista

Oczywiście że żyje i ma się dobrze, a z rozrastającym się gronem modderów spodziewam się że będzie tylko lepiej
Drzesaru Konsul

Spoko pomysł, tylko żeby bossowie zostali bez zmian, ewentualnie w postaci suwerenów mroku, bo to co zrobili ostatnio z Librą, to było największe wyzwanie od czasów Radahna z DLC. Jeśli zwiększony poziom trudności dotyczy tylko drogi do bossa, a boss będzie wersją suwerena mroku, to brzmi to świetnie.
Illuminackiretpalianinnajezdzcazdalekiegokosmosu Generał

Bullshitreign