Wyszukiwarka gier
Elden Ring: Nightreign

Elden Ring: Nightreign

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 30 maja 2025

RPG, TPP, Fantasy, Kooperacja, RPG akcji, Multiplayer, Singleplayer, Internet

Spin-off bestsellerowego Elden Ring, zrealizowany w formie RPG-a akcji z elementami gry ekstrakcyjnej pokroju Dark and Darker. Elden Ring: Nightreign przygotowano głównie z myślą o co-opie dla trzech osób, a naszym celem jest tutaj przetrwanie trzydniowego cyklu starć z bossami.

8.7

GRYOnline

5.6

Gracze

8.1

Steam

8.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny

Elden Ring: Nightreign jest spin-offem bestsellerowego Elden Ring. Tytuł został opracowany przez studio FromSoftware, zaś jego wydaniem zajęła się firma Bandai Namco Entertainment. Tym razem autorzy zaserwowali nam RPG-a akcji, który pod względem pomysłu na przebieg rozgrywki przywodzi na myśl gry ekstrakcyjne pokroju Dark and Darker czy Dungeonborne.

Gameplay

W Elden Ring: Nightreign wydarzenia oglądamy z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Produkcja oddaje nam do dyspozycji postacie zróznicowane pod kątem umiejętności bojowych.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsPolskie napisy

Xbox Series X/S

Xbox Series X/SPolskie napisy

Xbox One

Xbox OnePolskie napisy

PlayStation 4

PlayStation 4Polskie napisy

PlayStation 5

PlayStation 5Polskie napisy

Gry z serii

Elden Ring: Nightreign
Elden Ring: Nightreign

2GRY

Gry z serii Elden Ring

Cykl bestsellerowych gier RPG akcji typu soulslike, wykreowany przez deweloperów ze studia FromSoftware, uznawanych za mistrzów tego gatunku. Wydawcą produkcji spod tego szyldu jest firma Bandai Namco Entertainment.

Gry z serii Elden Ring

Publicystyka

8.5
bardzo dobra

Recenzja GRYOnline

Elden Ring: Nightreign

Nightreign to nie jest gra dla fanów Elden Ringa, którzy pokochali przede wszystkim eksplorację i klimat. To nie jest gra dla ludzi, którzy chcą odpalić coś na chwilę po pracy. To jest gra dla ludzi, którzy lubią być sprawdzani na każdym kroku. Dla tych, którzy naprawdę chcą grać i się angażować. I choć nieraz miałem ochotę rzucić padem i odpalić coś bezstresowego, to zawsze wracałem.

Recenzja Elden Ring: Nightreign. Bez kompromisów, litości i prowadzenia za rączkę
Recenzja Elden Ring: Nightreign. Bez kompromisów, litości i prowadzenia za rączkę
Recenzja Elden Ring: Nightreign. Bez kompromisów, litości i prowadzenia za rączkę
Recenzujący:
Platforma:
PlayStation 5 PlayStation 5
Data recenzji:
28 maja 2025
Opinie

29 kwietnia 2025

Gry maja 2025 - driftuj w Japonii, rozrywaj demony w średniowieczu i rób uniki w kooperacji

W maju będzie w co grać - i nie chodzi tylko o dwa najgłośniejsze tytuły, które pewnie zagoszczą na dyskach większości z Was. Poza nimi w tym miesiącu pojawi się kilka innych hiciorów.

Gry maja 2025 - driftuj w Japonii, rozrywaj demony w średniowieczu i rób uniki w kooperacji
Gry maja 2025 - driftuj w Japonii, rozrywaj demony w średniowieczu i rób uniki w kooperacji

Wiadomości

Elden Ring Nightreign stanie się jeszcze większym wyzwaniem w nowym trybie gry

Elden Ring Nightreign stanie się jeszcze większym wyzwaniem w nowym trybie gry

Elden Ring: Nightreign jest dla Was zbyt łatwe? Jeśli tak, to zapewne ucieszycie się z zapowiedzi nowego, hardkorowego trybu Deep of the Night.

gry

Adrian Werner

10 września 2025 16:45

Elden Ring Nightreign stanie się jeszcze większym wyzwaniem w nowym trybie gry
Gracze narzekali na brak tej funkcji jeszcze przed premierą. Teraz w końcu trafi ona do Elden Ring: Nightreign - jest konkretna data [Aktualizacja: opóźnienie przez tsunami]

Gracze narzekali na brak tej funkcji jeszcze przed premierą. Teraz w końcu trafi ona do Elden Ring: Nightreign - jest konkretna data [Aktualizacja: opóźnienie przez tsunami]

Elden Ring: Nightreign wreszcie doczeka się trybu zabawy dla dwóch graczy — funkcji, na którą fani czekali jeszcze przed premierą.

gry

Kamil Kleszyk

30 lipca 2025 09:46

Gracze narzekali na brak tej funkcji jeszcze przed premierą. Teraz w końcu trafi ona do Elden Ring: Nightreign - jest konkretna data [Aktualizacja: opóźnienie przez tsunami]
Sony coraz mocniej zacieśnia krąg wokół twórców Elden Ring. Nightreign i dodatek Shadow of the Erdtree to wielkie sukcesy FromSoftware

Sony coraz mocniej zacieśnia krąg wokół twórców Elden Ring. Nightreign i dodatek Shadow of the Erdtree to wielkie sukcesy FromSoftware

Studio FromSoftware pochwaliło się wysoką sprzedażą Elden Ring: Shadow of the Erdtree oraz Elden Ring: Nightreign. Sony ogłosiło natomiast dużą inwestycję w ramach współpracy z firmą Bandai Namco.

gry

Zuzanna Domeradzka

24 lipca 2025 19:08

Sony coraz mocniej zacieśnia krąg wokół twórców Elden Ring. Nightreign i dodatek Shadow of the Erdtree to wielkie sukcesy FromSoftware
Mierzą 3,5 kilometra, widać je z daleka, ale gra nie wspomina o nich ani słowem. To największa tajemnica Elden Ring: Nightreign

Mierzą 3,5 kilometra, widać je z daleka, ale gra nie wspomina o nich ani słowem. To największa tajemnica Elden Ring: Nightreign

Mierzące ponad 3 kilometry olbrzymy z Elden Ring: Nightreing skrywają w sobie parę tajemnic, a mimo to nie zostały wspomniane w grze ani razu.

gry

Marcin Bukowski

14 lipca 2025 12:14

Mierzą 3,5 kilometra, widać je z daleka, ale gra nie wspomina o nich ani słowem. To największa tajemnica Elden Ring: Nightreign
Legendarny gracz Elden Ring pobił swój osobisty rekord, bo jest tak zachwycony Nightreign. Let me solo her wskazał, czego brakuje nowej grze FromSoftware

Legendarny gracz Elden Ring pobił swój osobisty rekord, bo jest tak zachwycony Nightreign. Let me solo her wskazał, czego brakuje nowej grze FromSoftware

Let Me Solo Her, nieustraszony pogromca Malenii, powraca jako zapalony fan Elden Ring: Nightreign. W swoim najnowszym Q&A zdradził, co sądzi o nowym tytule od FromSoftware, i uchylił rąbka tajemnicy na temat swoich planów na przyszłość.

gry

Danuta Repelowicz

4 lipca 2025 17:48

Legendarny gracz Elden Ring pobił swój osobisty rekord, bo jest tak zachwycony Nightreign. Let me solo her wskazał, czego brakuje nowej grze FromSoftware
W Elden Ring Nightreign często brakuje miejsca w ekwipunku, warto więc wiedzieć, które przedmioty są warte uwagi

W Elden Ring Nightreign często brakuje miejsca w ekwipunku, warto więc wiedzieć, które przedmioty są warte uwagi

Zarządzanie ekwipunkiem w Elden Ring Nightreign może z początku sprawiać kłopoty, mamy dla was zatem kilka porad dotyczących przedmiotów wartych waszej uwagi.

Porady

Filip Melzacki

9 czerwca 2025 15:22

W Elden Ring Nightreign często brakuje miejsca w ekwipunku, warto więc wiedzieć, które przedmioty są warte uwagi
Dziennik w Elden Ring Nightreign ma więcej zastosowań niż tylko lore

Dziennik w Elden Ring Nightreign ma więcej zastosowań niż tylko lore

Czytanie i wypełnianie dziennika w Elden Ring Nightreign niesie ze sobą bardziej namacalne nagrody niż tylko poznanie fabuły.

Porady

Filip Melzacki

5 czerwca 2025 16:02

Dziennik w Elden Ring Nightreign ma więcej zastosowań niż tylko lore
Elden Ring Nightreign: tier lista najlepszych klas postaci. Tu każda z nich ma swoje miejsce

Elden Ring Nightreign: tier lista najlepszych klas postaci. Tu każda z nich ma swoje miejsce

W Elden Ring: Nightreign możliwych do wyboru jest 8 klas. Każda z nich jest użyteczna. Natomiast tier lista postaci ma na celu ukazanie, która z nich jest bardziej wszechstronna, a które niszowa. Jeśli chcecie się tego dowiecie, przeczytajcie nasz artykuł.

Porady

Dawid Norkowski

4 czerwca 2025 15:26

Elden Ring Nightreign: tier lista najlepszych klas postaci. Tu każda z nich ma swoje miejsce
Wiedźmin 3 świętuje 10. urodziny, „polski Skyrim” święci triumfy, a Elden Ring: Nightreign nie ma litości - zajazd RPG „U Vergila”

Wiedźmin 3 świętuje 10. urodziny, „polski Skyrim” święci triumfy, a Elden Ring: Nightreign nie ma litości - zajazd RPG „U Vergila”

10. urodziny Wiedźmina 3 to dla CD Projektu RED okazja do podzielenia się ciekawostkami zza kulis produkcji tego tytułu. Inna polska gra – Tainted Grail: The Fall of Avalon – również zdołała odnieść sukces, a nowy Elder Ring, czyli Nightreign, nie ma litości dla graczy.

gry

Krystian Pieniążek

4 czerwca 2025 15:00

Wiedźmin 3 świętuje 10. urodziny, „polski Skyrim” święci triumfy, a Elden Ring: Nightreign nie ma litości - zajazd RPG „U Vergila”
Zrozumienie Magicznego Koktajlu Rekluzy w Elden Ring Nightreign to prawdziwy orzech do zgryzienia. Warto jednak dowiedzieć się jak działa

Zrozumienie Magicznego Koktajlu Rekluzy w Elden Ring Nightreign to prawdziwy orzech do zgryzienia. Warto jednak dowiedzieć się jak działa

Magiczny Koktajl Rekluzy w Elden Ring: Nightreign to umiejętność tyleż wszechstronna, co zabójcza, nie tylko dla przeciwników, ale również dla pamięci graczy. Warto jednak ją w pełni zrozumieć, gdyż oferuje bardzo dużo dla zespołu.

Porady

Dawid Norkowski

4 czerwca 2025 12:05

Zrozumienie Magicznego Koktajlu Rekluzy w Elden Ring Nightreign to prawdziwy orzech do zgryzienia. Warto jednak dowiedzieć się jak działa
Wszystkie wiadomości

Pliki do pobrania

Popularne pliki do pobrania do gry Elden Ring: Nightreign.

Wszystkie pliki do pobrania

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Elden Ring: Nightreign:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-10600 / AMD Ryzen 5 5500, 12 GB RAM, karta graficzna 3 GB GeForce GTX 1060 / 4 GB Radeon RX 580, 30 GB HDD, Windows 10.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-11500 / AMD Ryzen 5 5600, 16 GB RAM, karta graficzna 8 GB GeForce GTX 1070 / Radeon RX Vega 56, 30 GB HDD, Windows 11.

Oceny gry

Średnie Oceny:

8.7

Ocena GRYOnline.pl

Średnia z 5 ocen gry wystawionych przez Recenzentów i Redaktorów GRYOnline.pl, Ekspertów i wybranych Graczy.

Oceny Recenzentów i Expertów
5.6

Ocena Graczy

Średnia z 98 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.

8.1

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 146003 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
8.1

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 164 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Oceny Recenzentów i Ekspertów

8.5
Paweł Woźniak
PC

Paweł Woźniak

Recenzent GRYOnline.pl

2025.05.28

Początkowo miałem co do Elden Ring: Nightreign wątpliwości. Obawiałem się, że nowa pętla rozgrywki będzie monotonna, a cały pomysł szybko straci impet. Po kilkudziesięciu godzinach rozgrywki widzę, że FromSoftware zaryzykowało – i to się opłaciło.

8.5
Sir klesk
PC

Sir klesk

Ekspert

2025.07.12

Takze tak. Okolo 70h na liczniku i jednak zrobilem troche wiecej niz ubicie kazdego z Night Lordow. Dzisiaj wpadla platyna i musze przyznać, ze dawno w zadnej grze nie przyszlo mi to tak naturalnie. Na początku rage quitowalem po porazkach, kląłem i zarzekalem się ze nie bede wiecej gral ale w pewnym momencie cos kliknelo i zaczalem logować się na mecz-dwa nawet jak nie było online mojego kuzyna. Kolejkowalem się z randomami i pare razy zagrałem solo. Przetestowalem wszystkich bohaterow i szybko znalazłem swoich ulubionych. Poduczylem się mapy, zapamietalem layout każdego POI oraz po raz enty opanowałem Eldenowe sterowanie na padzie i proporcje zabawy do frustracji w końcu zaczely się gwałtownie odwracac. Na wstepie szybko wyrzucę z siebie to co krytyczne. Podtrzymuje to co napisałem w poprzednich postach na temat silnika, jego limitach i obecności roznych bugow. Sterowanie jest przesadnie skomplikowane, a postac klinuje sie w trakcie sprintu w roznych glupich miejscach. Zdarzylo mi się tez np. zginac wpadając pod tekstury mapy albo np. gra po drugiej nocy wrzucala nas bezpośrednio do walki z final bossem uniemozliwiajac regeneracje estusow przy ostatnim ognisku. Pare razy miałem tez klasycznego disconnecta także od strony technicznej nie jest idealnie.No i to by było na tyle. Reszta uwag to jakies moje wyobrażenie o tym co moznaby jeszcze poprawić albo jakos rozbudowac ale calosciowo uważam, ze Nightreign bardzo ladnie się obronil. Jak na rogalika to mogloby być trochę więcej różnorodnych perkow/boonow i jakiś system lepszego dopasowania ich pod wybrana klase. Rozumiem tez ze jednym z zalozen byl brak znaczacego meta-progressu naszych postaci ale ze mnie jest prosty gracz - lubie miec jakas marchewke na kiju, która w swoim tempie będę sobie gonił. Te losowe Relikwie to troche za malo i tez fajnie jakby dalo się cos z nimi zrobić oprócz sprzedaży. Jakis crafting i ulepszanie/rerollowanie statystyk pasowaloby jak ulal. Brakuje tez sporo bossow z innych gier From Soft bo szybko zniknal ten element zaskoczenia i mysl "co sie teraz wylosuje?". Tak jak na początku nie byłem fanem tego zabiegu tak teraz zyczylbym sobie wrzucenia wszystkiego jak leci. Im wieksza roznorodnosc tym lepiej. :) Licze tez na to, ze dodadzą za jakiś czas nowa mape albo chociaż kolejne eventy Shifting Earth. Ciesze sie, ze nie zawiodlem sie na Night Lordach. Niektore walki sa lepsze, inne troche gorsze ale wszystkie (oprocz jednej) sa bardzo charakterystyczne. Zapadly mi w pamięć nie tylko ze wzgledu na efektowność (wybuchy, lasery, epicka muzyka), a ich unikalne mechaniki. Ogromnym zaskoczeniem i mila niespodzianka było pojawienie sie ulepszonych wersji Lordow - Everdark Sovereign. Imho swietny kierunek tylko szkoda, ze po trzech pierwszych postanowili zrobic przerwe. A i tak najbardziej jestem chyba zadowolony z roznorodnosci grywalnych bohaterow. Bardzo spodobal mi się Raider, Wylder i Recluse. Iron Eye tez fajny ale nie zawsze udaje mi się go rozbudowac tak żeby zadawal duże obrażenia ale trzeba przyznać, ze w końcu granie lucznikiem jest sensowne i sprawia frajde. :) Dodanie Umiejetnosci Postaci oraz Umiejetnosci Ostatecznej to byl odswiezajacy strzal w dziesiatke. W trakcie wykonywania animacji mamy sporo klatek niewrazliwosci i pilnując timingu latwo o epickie momenty. Oczywiście czekam z zaciekawieniem na kolejnych bohaterow.Podsumowujac powtorze, ze Nightreign pięknie sie obronil i odziwo okazal calkiem udanym ekspetymentem. Ma zdecydowanie najwyższy prog wejścia ze wszystkich gier From Softu ale zdecydowanie warto jeżeli ktoś jest glodny tego gameplayu. :) To taki fajny randomizer zachecajacy gracza do przetestowania całego arsenalu z Elden Ringa. Będę do tej gry wracal pewnie jeszcze nieraz.

9.0
xandon
PC

xandon

Ekspert

2025.06.02

Recenzja dla SOLONo i FS jednak pozamiatał. Brawo za odwagę eksperymentowania i bezkompromisowość podążania za własnymi intuicjami bez perfidnego marketingowego kalkulowania i schlebiania preferencjom "OGÓŁU". Ocena dla SOLO z patchem 1.01.1. Bez tego patcha -2 do oceny dla SOLO. Dla multi z ogarniętymi graczami lub znajomymi estymowane +1 do oceny. Dla multi z nieogarniętymi randomami estymowane -2 do oceny.Najnowszy patch zmienił diametralnie moje postrzeganie gry dla SOLO. Jedno auto wskrzeszenie na bossa nocy. Czyli jak gram Wylderem to +1. A z możliwością zakupu itemków do auto wskrzeszania to oznacza 3-4 wskrzeszenia ze śmierci na bossa końcowego. :-) :-) No i teraz mamy więcej run z ubijania przeciwników. Różnicę widać od razu. Nie liczyłem tego z kalkulatorem, ale w internecie mówią około +50%. Tak czy inaczej to czuć i SOLO stało się PRZYJEMNE!PLUSY:+ genialna choć specyficzna formuła nie dla każdego!+ genialna ścieżka poboczna dla Elden Ring+ wiedza, wiedza, wiedza, strategia, strategia, strategia+ liczy się zdobyta wiedza a nie ilość wbitych godzin+ liczy się "levelowanie" gracza a nie postaci w grze+ symulator ogarniania chaosu+ symulator zarządzania czasem+ super postaci, z którymi można się zżyć+ super klasy, różne, różniące się, znaczy inne, znaczy inne style walki+ każda klasa choć inna jest super mocna na swój indywidualny sposób+ super randomizacja+ super wariacje bossów z Elden Ring i portfolio FS+ całkiem fajni nowi bossowie NR których widziałem+ duża regrywalność, jak dla mnie minimum 8x8 godzin, ale chyba znacznie więcej+ to jak super alternatywa dla tegorocznego genialnego Monster Hunter Wilds+ na coś takiego po prostu czekałem po 1000+h w Elden RingMINUSY:- początek był BRUTALNY! dla SOLO przed ostatnim patchem- pośpiech, chaos, panika na początku- śmieszne, ale szybki bieg pod L3 - to trzeba było od razu zmienić w ustawieniach - totalny game changer uff !!!FS rozwijacie to dalej PLS! Wrzućcie tam po prostu wszystkich bossów z wszystkich Waszych gier :-) :-)

9.0
PC

Dark Star

Gracz

2025.09.25

Gram od trzech miesięcy. Baza fanów ciągle spora, wychodzą nowe update, nowe tryby i ulepszone wersje bossów. Gra na pewno nie jest martwa i na pewno nie będzie przez dłuższy czas. Został mi jeden nightlord do ubicia i potem sam Aspekt Nocy. Próg wejścia jak to w grach FS, wysoki jak inflacja, bez znajomości podstawowego ER musi być jeszcze ciężej. Początkowo to bieganie niczym kórw

8.5
Filip Melzacki
PC

Filip Melzacki

GRYOnline.pl Team

2025.09.24

Ocena STEAM

8.1

Bardzo pozytywne (146 003)

[title]

Główne zalety gry

  • Wciągająca walka: Gracze doceniają dynamiczną, intensywną walkę, która zachowuje podstawowe mechaniki serii Souls, wprowadzając jednocześnie nowe elementy.
  • Różnorodność postaci: Gra oferuje wiele grywalnych postaci, z których każda ma unikalne umiejętności i style gry, co zwiększa jej powtarzalność.
  • Kooperacyjna rozgrywka: Gra z przyjaciółmi lub losowymi graczami dodaje zabawy, czyniąc doświadczenie bardziej przyjemnym w porównaniu do gry solo.
  • Atmosferyczne walki z bossami: Wielu graczy uważa, że starcia z bossami są niezapomniane i dobrze zaprojektowane, co pozytywnie wpływa na ogólne wrażenia.
  • Częste aktualizacje: Twórcy aktywnie aktualizują grę, dodając nową zawartość i wprowadzając poprawki na podstawie opinii graczy.

Główne wady gry

  • Problemy z wydajnością: Wiele osób zgłasza znaczące spadki liczby klatek na sekundę, awarie i problemy z łącznością, szczególnie po aktualizacji Deep of Night, co wpływa na rozgrywkę.
  • Powtarzalna zawartość: Gracze czują, że gra brakuje różnorodności, a wiele rozgrywek wydaje się podobnych z powodu ograniczonych układów map i typów wrogów.
  • Niezrównoważony poziom trudności: Tryb Deep of Night został skrytykowany za sztuczne skoki trudności, co sprawia, że jest frustrujący dla graczy, szczególnie w trybie solo.
  • Słaba matchmaking i problemy z serwerami: Doświadczenie wieloosobowe cierpi z powodu słabej stabilności serwerów i zawodnego matchmakingu, co prowadzi do frustrujących doświadczeń w grze.
  • Brak funkcji komunikacyjnych: Brak czatu głosowego lub tekstowego utrudnia koordynację, szczególnie w rozgrywce kooperacyjnej.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Różnorodność zawartości: Gracze pragną więcej unikalnych bossów, wrogów i środowisk, aby zwiększyć powtarzalność i utrzymać świeżość gry.
  • Ulepszenia jakości życia: Propozycje obejmują lepsze systemy matchmakingu, poprawione środki antycheatowe oraz opcje komunikacji z członkami zespołu.
  • Zmiany w balansie: Wielu graczy domaga się dostosowań w systemach rankingowych i kar, a także lepszych nagród za udane rozgrywki.
  • Rozszerzone opcje gry solo: Użytkownicy wyrażają potrzebę bardziej zrównoważonego doświadczenia dla graczy solo, ponieważ gra jest mocno nastawiona na rozgrywkę kooperacyjną.
  • Ulepszone systemy progresji: Pojawiają się wezwania do wprowadzenia bardziej znaczących nagród i lepszego systemu łupów, który odpowiadałby kompozycjom zespołów.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż ELDEN RING NIGHTREIGN ma solidne fundamenty i oferuje wciągające doświadczenie, to jest ograniczany przez problemy techniczne, powtarzalną zawartość i wyzwania związane z balansem, które muszą zostać rozwiązane, aby gra mogła osiągnąć swój pełny potencjał.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Ocena OpenCritic

8.1

83% rekomendacji (164)

Opecritic
8 / 10

Quest Daily

Tom Greer

Quest Daily
89 / 100

Life is Xbox

Life is Xbox
7,5 / 10

SavePoint Gaming

Fran J. Ruiz

SavePoint Gaming
8,5 / 10

Destructoid

Destructoid
3,5 / 5

Tom's Guide

Tom's Guide

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl