Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Razer Press Release 31 stycznia 2011, 20:35

Ed Fries doradcą firmy Razer

Razer, czołowy producent high-endowych peryferiów do grania i codziennego użytku, ma przyjemność poinformować, że do grona doradców firmy dołączył Ed Fries. Ed wnosi do firmy 28 lat doświadczenia w branży gier, które pomoże Razerowi pozostać na czele stawki i dostarczać graczom najlepszych rozwiązań.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Razer, czołowy producent high-endowych peryferiów do grania i codziennego użytku, ma przyjemność poinformować, że do grona doradców firmy dołączył Ed Fries. Ed wnosi do firmy 28 lat doświadczenia w branży gier, które pomoże Razerowi pozostać na czele stawki i dostarczać graczom najlepszych rozwiązań.

Fries stworzył swoją pierwszą grę video we wczesnych latach 80. na Atari 800. W roku 1986 dołączył do Microsoftu gdzie spędził następne 10 lat jako jeden z producentów słynnego Excela i Worda. Zespół Office’a opuścił aby realizować swoje marzenia związane z rozrywką interaktywną. W ten sposób trafił do Microsoft Game Studios.

Przez następnych 8 lat rozbudował zespół z 50 do ponad 1200 ludzi i wyprodukował ponad 100 gier w tym ponad tuzin o statusie platynowych. Uczestniczył w powstaniu projektu Xbox czyniąc Microsoft jednym z liderów branży gier wideo. W 2004 roku Ed odszedł z Microsoft i został konsultantem zarządu niezależnych producentów i wydawców mediowych.

“Ed Fries jest legendą branży gier wideo, która wniesie do Razera olbrzymią wiedzę ekspercką, jako jeden z doradców firmy” powiedział Min-Liang Tan, prezes i Dyrektor Kreatywny Razera. „Dzięki swoje pasji oraz innowacyjnym pomysłom, będzie miał bez wątpienia pozytywny wpływ na kierunek przyszłych działań firmy.”

Ed Fries: „Razer to firma, która obecnie tworzy jedne z najbardziej zaawansowanych technologii w branży interaktywnej rozrywki. Będę ściśle współpracował z całym zespołem, zapewniając wiedzę niezbędną do kontynuowania udanych projektów gamingowych, jak również wzrostu firmy.”