Przedstawiciele firmy Flagship Studios mogą mieć powody do radości, gdyż ich debiutancki produkt – Hellgate: London – zaliczył bardzo udany start w Stanach Zjednoczonych. Zarówno standardowa, jak i kolekcjonerska edycja tej gry sprzedawała się tak dobrze, że program bez trudu wspiął się na szczyt rankingu bestsellerów w kategorii PC.
Przedstawiciele firmy Flagship Studios mogą mieć powody do radości, gdyż ich debiutancki produkt – Hellgate: London – zaliczył bardzo udany start w Stanach Zjednoczonych. Zarówno standardowa, jak i kolekcjonerska edycja tej gry sprzedawała się tak dobrze, że program bez trudu wspiął się na szczyt rankingu bestsellerów w kategorii PC.

Podwójne zwycięstwo gry Hellgate: London spowodowało, że wysoko notowane w poprzednim tygodniu tytuły (The Orange Box i Age of Empires III: The Asian Dynasties) musiały zadowolić się niższymi pozycjami. Najbardziej ucierpiał dodatek do dziesiątej odsłony cyklu Flight Simulator X, który spadł z trzeciego na siódme miejsce.
Warto nadmienić, że w najnowszym notowaniu amerykańskiego rankingu PeCetowych bestsellerów mamy również polski akcent. Bardzo dobrze oceniana gra Wiedźmin zadebiutowała w Stanach Zjednoczonych na dziewiątej pozycji. Wynik ten jest zapewne poniżej oczekiwań polskich fanów Geralta, ale biorąc pod uwagę silną konkurencję, trzeba uznać go za sukces.
A oto lista najlepiej sprzedających się gier w Stanach Zjednoczonych na PC, w tygodniu zakończonym 3-ego listopada:
1. | ![]() | Hellgate: London |
2. | ![]() | Hellgate: London (Edycja kolekcjonerska) |
3. | ![]() | The Orange Box |
4. | ![]() | Age of Empires III: The Asian Dynasties |
5. | ![]() | The Sims 2: Podróże |
6. | ![]() | Nancy Drew: Legend of the Crystal Skull |
7. | ![]() | Flight Simulator X: Acceleration |
8. | ![]() | World of WarCraft |
9. | ![]() | Wiedźmin |
10. | ![]() | The Sims 2: Deluxe |
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.