Wielka aktualizacja do Dying Light 2 (1.4.0) nie tylko dodaje nową zawartość, ale też wprowadza do gry gigantyczną liczbę poprawek.
Aktualizacja: Najwyraźniej doszło do małej pomyłki w ogłoszeniu Techlandu. Aktualizacja 1.4.0 ukaże się dopiero jutro.
Dying Light 2 otrzymał wielką aktualizację 1.4.0. Wraz z nią do gry trafiła darmowa zawartość, w tym nowy ekwipunek, tryb fotograficzny oraz ogromna liczba poprawek.
Z aktualizacją 1.4.0 pojawił się pierwszy z tzw. agentów rozdziału. Harper to jeden z dawnych nocnych biegaczy, który da nam dostęp do nowej zawartości w pierwszy rozdziale Dying Light 2 – Pielgrzymie.
Poza powyższym patch 1.4.0 wprowadził z dawna wyczekiwany tryb fotograficzny. Tak jak w innych produkcjach, tak i tu owa opcja pozwala uwiecznić sceny z gry. Gracze mogą swobodnie operować kamerą w celu uchwycenia jak najlepszego ujęcia oraz pobawić się temperaturą barw, kontrastem, efektami specjalnymi itp.
Ostatnią, ale bodajże największą składową aktualizacji jest kolejny pakiet usprawnień dla Dying Light 2. Tym razem Techland wprowadził ponad półtora tysiąca poprawek. Obejmuje to zarówno ogólne ulepszenia (na przykład usunięto błąd z niedziałającym przyciskiem wskrzeszenia w trakcie niektórych misji) i balans rozgrywki (od teraz specjalni zainfekowani są bardziej odporni na ataki bronią dystansową), jak i usprawnienia trybu kooperacji (m.in. lepsza stabilność na PlayStation, usunięte przyczyny crashów).
Nie zabrakło też poprawek technicznych. Techland wyeliminował błędy powodujące przymusowe zamykanie się gry, w tym po ukończeniu prologu. Pełnej listy zmian nie opublikowano, ale te, które podano (kilkadziesiąt najważniejszych), możecie sprawdzić po angielsku na oficjalnej stronie Dying Light 2.
Przypomnijmy: Techland planuje wspierać drugie Dying Light co najmniej przez pięć lat. W praktyce przełoży się to nie tylko na kolejne rozdziały, ale też dodatki fabularne.
Może Cię zainteresować:
Więcej:Red Dead Redemption jest już dostępne na nowych platformach. Na graczy czeka darmowe ulepszenie
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
23

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).