Dying Light 2 doczeka się istotnych poprawek jeszcze w tym tygodniu [Aktualizacja]
Studio Techland prężnie „łata” Dying Light 2. W miniony weekend rodzimy deweloper wypuścił pierwszy hotfix do gry, a na połowę bieżącego tygodnia planuje kolejną aktualizację na PC i konsolach. Obejmie ona kilkadziesiąt poprawek.
![Dying Light 2 doczeka się istotnych poprawek jeszcze w tym tygodniu [Aktualizacja].](https://cdn.gracza.pl/i/h/22/381930870.jpg)
Aktualizacja:
Studio Techland wypuściło na PC (Steam i Epic Games Store) „łatkę” do Dying Light 2, o której mowa w niniejszej wiadomości. Zawartość patcha 1.04 w zasadzie pokrywa się z tym, o czym pisaliśmy przed południem. Pełną listę zmian znajdziecie na poniższym screenie.
![Dying Light 2 doczeka się istotnych poprawek jeszcze w tym tygodniu [Aktualizacja] - ilustracja #1](/Galeria/Html/Wiadomosci/982154937.jpg)
Oryginalna wiadomość:
Premiera Dying Light 2 od rodzimego studia Techland okazała się nie lada wydarzeniem. Gra nie tylko zdominowała listę bestsellerów na Steamie, ale także doczekała się bardzo dobrych ocen od użytkowników platformy Valve (81% z ponad 25 tys. recenzji jest pozytywnych). Choćby przez liczne błędy produkcję trudno uznać za idealną, lecz rodzimy deweloper prężnie „łata” zgłaszane przez graczy niedoróbki. W miniony weekend ukazał się pierwszy hotfix, a następna aktualizacja została zaplanowana na połowę bieżącego tygodnia.
W ostatnich dniach na GRYOnline.pl pojawiło się kilka tekstów publicystycznych związanych z Dying Light 2:
- Recenzja gry Dying Light 2 – nowy polski hit!
- 10 rzeczy, które chciałabym wiedzieć przed zagraniem w Dying Light 2
- Dying Light 2 – tu naprawdę można spędzić setki godzin
- Techland umie wszystko, czego nie umie CD Projekt... i niestety na odwrót
- „Przesadziliśmy z nocą” – mówi nam twórca gry Dying Light 2
Hotfix poprawił m.in. stabilność gry w trybie kooperacji, dodał nieco brakujących tekstur, a także rozwiązał część problemów z dźwiękiem i usprawnił działanie DLSS oraz ray tracingu. Techland planuje jednak znacznie szerzej zakrojone zmiany.
Planowane zmiany w Dying Light 2 w zależności od platformy
- Na PC mają zostać usunięte usterki, powodujące awarię gry oraz występowanie czarnych ekranów.
- To samo zostanie poprawione również na XONE i XSX/S, a jednocześnie usprawnień doczeka się AI wrogów.
- Wersję Dying Light 2 na PS4 i PS5 czekają podobne zmiany, ale wyeliminowane zostanie również okazjonalne migotanie ekranu.
Pełne listy planowanych zmian znajdziecie na poniższych grafikach.
Jeśli uważnie się im przyjrzycie, zauważycie, że w kolejnych tygodniach Techland zamierza wprowadzić m.in. możliwość ustawienia angielskiego dubbingu i napisów w dowolnym innym języku (obecnie problem ten da się rozwiązać wyłącznie na PC, ingerując w pliki gry) oraz posiadania kilku stanów zapisu (obecnie dostępny jest tylko jeden). Można więc stwierdzić, że deweloper z uwagą słucha opinii społeczności.
Więcej:Twój samochód to wrak, a Ty nie masz pieniędzy? W Track Day wcale nie oznacza to końca gry

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
Komentarze czytelników
Krizer85 Junior
Moje błędy na PS4:
Problem z dźwiękiem oraz dialogami - trzeba ponownie uruchomić grę.
Problem z misjami pobocznymi (3 zadania) nie mogę zaznaczyć, ukończyć. - Brak rozwiązania.
rico61 Junior
Niestety u mnie też problemy z dźwiękiem oraz dialogami. Podczas misji w trakcie dialogu nie słychać co mówią ani nie ma napisów. Po restarcie odpaliło się normalnie. Miałem tak w 4 przypadkach. Strasznie wkurzające. System dźwięku szwankuje też w innych przypadkach. Np po przegranej walce z bandytami odradza mnie w innym odległym miejscu a muzyka cały czas pozostaje w systemie walki czyli taka bardzo dynamiczna. Nie odtwarzają się przez to aktualne dźwięki jak np komunikaty o inhibitorach itp
zielele Legend

czy komus jeszcze przeszkadza to, ze zuzyte przedmioty nie wracaja po smierci?
przyklad - dochodze do punktu rozpoczecia zadania, checkpoint, wchodze i zaczyna sie bitka, zuzywam leczenie, umieram, powrot do checkpointu, ale minus jedno leczenie.
wedlug mnie to ogranicza chec podejmowania kolejnych prob i psuje troche flow, bo skonczyly mi sie leczenia, wiec teraz musze przerwac misje i kupic/wyfarmic nowe.
w grach From Software jest tak samo, ale tam ma to wiecej sensu, bo to tak naprawde nie jest checkpoint tylko "odrodzenie", a po drugie to akurat leczenia są tam stałą i zawsze sie odnawiaja.
BFHDVBfd Generał

Niestety nie mogę obecnie grać na PC, więc gram na PS4 ale gra na tym sprzęcie jest niegrywalna. Wszystko jakoś szło aż do czasu jak nie trafiliśmy do 2 części miasta.
W dialogach nie ma dźwięku a napisy tak jakby same się skipują, nie ma nawet szans ich przeczytać. Nie wiadomo co się dzieje. Czasem pomaga reset gry czasem nie. Zresztą jest to obecnie tak częste że grę musiałbym resetować przy każdej scence fabularnej.
W dodatku problemów z dźwiękiem jest więcej, audio jest spóźnione czasem o 10 sekund, gdy używamy liny aby wjechać do góry, spadochronu, gdy kogoś bijemy.
Czasem minie troche czasu zanim gra ogarnie że kogoś uderzyliśmy. Wróg stoi w miejscu jakby się zaciął przez dobre 5 sekund. Ogólnie gdy więcej się dzieje na ekranie gra nie wyrabia.
Skoro wydali grę na PS4 powinna być przynajmniej w grywalnym stanie. Obecnie nie jest i przerwałem fabułę. Oby to szybko naprawili.
dzix Legionista
Zdążą przed kurierem? W weekend ogram, załapałem hype'a. Zapłacone, zielone pudełko.