DLSS wreszcie zawitał oficjalnie w Starfield; pojawiają się jednak głosy krytyki
Bethesda Softworks opublikowała nowy patch do gry Starfield. Nareszcie gracze otrzymali obsługę DLSS i paru innych, nowoczesnych technologii Nvidii. Nie wszyscy jednak są zadowoleni.

Starfield właśnie otrzymał ważną aktualizację, która dodaje m.in. obsługę DLSS. Zestaw poprawek uaktualniający grę do wersji 1.8.86, wreszcie dodaje technologie Nvidii, na które czekali gracze. Deep Learning Anti-aliasing (DLAA), Reflex Low Latency czy Frame Generation to najważniejsze zalety oprócz DLSS, widoczne po zainstalowaniu poprawek. Kontrowersyjna modyfikacja nie będzie już potrzebna.
Patch do Starfield z DLSS
Bethesda Softworks opublikowała informację o nowym patchu do gry Starfield, m.in. na platformie X. Dodanie DLSS jest najważniejszą pozycją na liście zmian, wymienioną na samym początku. Kolejną ważną opcją jest dodanie przycisku do pożywiania się. W dalszej części czytamy o „licznych poprawkach i ulepszeniach”. Więcej szczegółów na temat poprawionych błędów znajdziemy na tej stronie.

Komentarze można ogólnie uznać za pozytywne. Gracze podkreślają zyski w wydajności po zainstalowaniu patcha. Jednak znajdziemy także pewne głosy krytyki. Niektórzy dziwią się, że dodanie DLSS zajęło deweloperowi tyle czasu. Skoro amatorski mod mógł powstać tak szybko, dlaczego zespół doświadczonych twórców gry zwlekał tak długo? Ktoś donosi zaś o dziwnych problemach z ruchomością postaci (siadaniem na krzesłach), których doświadczył w nowej wersji gry.
Czasem się zdarza, że patch doda jakieś nowe problemy, likwidując inne, lecz miejmy nadzieję, że w tym przypadku błąd związany jest ze sprzętem lub uszkodzeniem instalacji. Warto pamiętać, że niektóre platformy (np. Steam) oferują łatwą naprawę tego typu problemów poprzez automatyczną weryfikację plików instalacji.