DLSS 3 i generator klatek w w Star Wars: Outlaws w dniu premiery; gra ma być ładniejsza i działać lepiej
Nvidia nawiązała współpracę z firmami Ubisoft i LucasFilm Games, dzięki której Star Wars: Outlaws otrzyma na PC wsparcie dla takich technologii, jak DLSS 3 czy Reflex. Tytuł otrzymał także nowy zwiastun.

Choć do zaplanowanej na 30 sierpnia premiery Star Wars: Outlaws zostało jeszcze trochę czasu, w ostatnich dniach pojawiła się wiadomość, przez którą posiadacze kart graficznych GeForce RTX, będący jednocześnie fanami otwartych światów Ubisoftu i Gwiezdnych wojen, mogą jeszcze bardziej ostrzyć sobie zęby na ten tytuł. Firma Nvidia zapowiedziała bowiem, że dzięki nawiązaniu współpracy z francuską ekipą i LucasFilm Games, od dnia debiutu tytuł ten będzie posiadał wsparcie dla technologii od giganta z Santa Clara.
Technologie w Star Wars: Outlaws
Pierwszą z nich jest rzecz jasna DLSS 3, czyli napędzana przez AI technika skalowania i generowania klatek. Dzięki funkcjonalnościom DLSS Frame Generation oraz DLSS Super Definition gra ma działać dużo płynniej, niż gdybyśmy mieli tę opcję wyłączoną.
Drugą z nich jest Reflex, który powinien przypaść do gustu osobom, nieznoszącym choćby najmniejszych rozjazdów między wydaniem postaci polecenia a jego realizacją na ekranie. Gwarantuje on, że posiadacze układów graficznych GeForce RTX z serii 40 oraz monitorów G-SYNC nie będą mogli cieszyć się z ograniczonych do minimum opóźnień.
W końcu w Star Wars: Outlaws nie zabraknie też technologii RTX Direct Illumination (RTXDI), a także odbić opartych na ray tracingu i globalnemu oświetleniu. Dzięki tym funkcjom tytuł ma szczycić się jeszcze bardziej szczegółową grafiką przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej wydajności.
Jeśli nie posiadamy odpowiedniego sprzętu, żeby móc cieszyć się ze wszystkich tych funkcji, to nic straconego. W grę będzie można od premiery zagrać również za pośrednictwem chmury w ramach usługi GeForce NOW.
Przy okazji zapowiedzi, w sieci pojawił się również nowy zwiastun Star Wars: Outlaws. Możecie go obejrzeć poniżej.
Obecność technologii Nvidii w Star Wars: Outlaws wygląda zatem całkiem imponująco. Pytanie tylko, jak będzie się prezentował tytuł bez włączenia wszystkich bajerów i czy nie będzie miał problemów, na przykład z optymalizacją. O tym przekonamy się jednak dopiero pod koniec tego lata.
DLSS 2 w kolejnych grach
Na koniec warto jeszcze wspomnieć, że Nvidia pochwaliła się także dodaniem wparcia dla technologii DLSS 2 do TRIBES 3: Rivals (w tym przypadku można się także cieszyć z DLAA) oraz The Outlast Trials. Więcej szczegółów na ten temat znajdziecie w tym miejscu.