Divinity: Original Sin II - zebrano ponad 2 miliony dolarów

Ekipie Larian Studios udało się zebrać ponad 2 miliony dolarów podczas zakończonej już akcji na Kickstarterze. Oznacza to, że sfinansowano wszystkie podstawowe i dodatkowe cele.

Kamil Zwijacz

Divinity: Original Sin II - zebrano ponad 2 miliony dolarów - ilustracja #1

26 sierpnia bieżącego roku ruszyła zbiórka pieniędzy na Divinity: Original Sin II – sequel uznanej produkcji RPG z 2014 roku. Deweloperzy część pieniędzy na grę wykładają sami, a o cześć poprosili fanów. Minimalną kwotę ustalono na 500 tysięcy dolarów, które udało się pozyskać w zaledwie kilkanaście godzin po rozpoczęciu akcji. W kolejnych dniach przekraczano następne cele, a ostatecznie zbiórkę zamknięto kwotą opiewającą na ponad 2 miliony dolarów, które przelało 42 713 osób. Krótko pisząc, Kickstarter okazał się pełnym sukcesem i udało się zebrać pieniądze na wszystkie podstawowe i dodatkowe cele. Oznacza to, że w pełnej wersji produkcji znajdziemy nie tylko to, co zapowiadano na początku, ale także:

  • tryb Strategist,
  • możliwość wyboru drzewka umiejętności,
  • Racial Skills,
  • możliwość wcielenia się w nieumarłego,
  • drugie drzewko umiejętności do wyboru,
  • krainę zmarłych The Hall of Echoes,
  • wsparcie dla modów + specjalny edytor,
  • rozbudowany system dynamicznych relacji pomiędzy postaciami,
  • maskę, umożliwiającą zmienianie wyglądu,
  • tryb Game Master.
Divinity: Original Sin II - zebrano ponad 2 miliony dolarów - ilustracja #2
Divinity: Original Sin II - zebrano ponad 2 miliony dolarów - ilustracja #3

Przed premierą Divinity: Original Sin II doczekamy się gry Divinity: Original Sin - Enhanced Edition, czyli ulepszonej wersji oryginalnego Divinity: Original Sin. Produkcja ukazać ma się w październiku i sprzedawana będzie na konsolach Xbox One, PlayStation 4 oraz na komputerach PC, przy czym osoby posiadające pierwowzór otrzymają ją za darmo.

Szczegóły na temat tych nowinek znajdziecie na Kickstarterze oraz w naszych poprzednich wiadomościach (news #1 i news #2). Ponadto warto także wspomnieć, że do ekipy tworzącej Divinity: Original Sin II dołączył słynny projektant Chris Avellone, pracujący wcześniej dla firm Interplay i Obsidian Entertainment. Natomiast pewną ciekawostką jest fakt, że jedną z postaci NPC zaprojektuje ekipa platformy GOG.com, należąca do grupy CD Projekt, wraz z samymi graczami.

Premiera Divinity: Original Sin II planowana jest na 2017 rok, a obecnie jedyną docelową platformą sprzętową są komputery PC.

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 14 września 2017

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

8.6

Gracze

9.6

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-10-01
07:50

zanonimizowany668247 Legend

Mam nadzieję że Avallone pomoże trochę chłopakom przy historii i postaciach a wtedy bedziemy mieć idealna gierkę.
No nie bardzo. W czerwcu br. zmarł kompozytor serii Divinity, Kirill Pokrovsky.

Komentarz: zanonimizowany668247
2015-10-01
10:54

leokfc Pretorianin

A co z grą Franko 2. Zamówiłem w pre-orderze dawno temu i nic. 34500 tys zostało zeebranych z nawiązką.

Komentarz: leokfc
2015-10-01
11:47

Cainoor Legend

Cainoor

Wsparłem poprzednia cześć i te także. Bede trzymał kciuki by gra była co najmniej tak dobra jak jedynka. Wiedziałem, ze padnie próg. Mysle, ze gdyby nie fani, to Larian sami by to dofinansowali by marketingowo zbić kapital. Mi tam Game Master mode do niczego nie jest potrzebny :)

Komentarz: Cainoor
2015-10-01
12:39

sechu2 Pretorianin

Dziwny333 - Jesteś dziwny. Wszyscy mają klapki na oczach a Ty jeden jesteś oświecony i wiesz że gra jest wyjątkowo marna. Nie widzisz ogromu pracy i szczegółów jakie zostały użyte przy produkcji BG2. To jest zupełnie inna liga i inny rozmach gry. BG2 jest nieporównywalnie większy i lepszy mimo że mineło już wiele lat wciąż postawiłbym go na 1 miejscu.

Komentarz: sechu2
2015-10-01
16:03

Dziwny333 Legionista

@sechu2 poprostu nie mam szans z nostalgią. Można z łatwością wymieniać na jakich płaszczyznach BG2 leży, ale i tak ludzie przez nostalgie będą mówić, że to najlepszy erpeg. Opcje dialogowe w Baldurach są bez sensu i nie mają na nic wpływu, ale i tak ludzie będą smiać się z Dragon Age'a, no bo trzeba. Rozmach? Ta gra stawia na ilość a nie jakość. Co z tego ze mamy wiele opcji dialogowych, skoro nie mają one znaczenia? Co z tego, że chwalą się ilośćią czarów, gdy są strasznie niedopracowane i 95% z nich się nie używa, bo mają zerową skuteczność. Mamy iluzję wielkiego świata i wielkiej interakcji a w praktyce jest jednym z najbardziej liniowych erpegów. Liniowość czasami dobrze wpływa na opowiedzenie konkretnej historii, ale tutaj też główny zły okazuję się typowym czarnym charakterem, który nie ma żadnej głębi. Najbardziej rozwala mnie to, że w tej grze nawet nie trzeba szukać questów, co chwile wpadają nam same, bo jakiś randomowy npc odpala się ze skryptu i już przy wejściu do nowej lokacji rozdaje questy. Idziesz uliczką i zaraz dostajesz questa, bo twórcy się bali ze ich praca pójdzie na marne i jakimś cudem ominiesz wszystkie przez nich zaplanowane zadania.
Pillars of eternity ma lepszą fabułę niż Baldury, ale jak na ironie strasznie jest karcony właśnie za ten element gry. Nie wmówie nikomu co jest dobre a co nie, bo każdy ma swoją opinię, ale ludzie nawet nie potrafią bronić swojego tytuły, bo wiedzą że wypisywane przezemnie wady istnieję w tej grze i nie da się zignorować tego faktu. Ja tam sobie nie wkręcam, że DOS ma genialną fabułę, bo ta gra odniosła sukces przez genialny turowy gameplay i questy nawiązujące do oldschoolowych gier.

PS. Żeby nie było, że się uwziałem na Baldury i jestem zwykłym internetowym hejterem... lubię tę serie, ale nie rozumiem tego całego fenomenu. Gra jest fajna, ale ma bardzo sporo wad i są lepsze wzorce do naśladowania dla przyszłych erpgeów niż seria BG. Baldury mają sztampową fabułę i zerową interakcję ze światem (nie mam żadnego wpływu na otaczjący nas świat, a większość questów można roziązać tylko na jeden sposób).

Komentarz: Dziwny333

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl