Deweloperzy ze studia Larian ujawnili kolejne cele zbiórki pieniędzy na grę RPG Divinity: Original Sin II. Wśród nich znajdziemy m.in. edytor dla moderów, maskę zmieniającą wygląd postaci oraz tryb Game Master.
Kamil Zwijacz

Zbiórka pieniędzy na Divinity: Original Sin II cały czas cieszy się sporą popularnością. Do końca akcji zostało jeszcze 11 dni, a na koncie deweloperów widnieje już ponad 1,5 miliona dolarów. W związku z tym twórcy ze studia Larian ujawnili kolejne cele zbiórki. Po przekroczeniu progu ustalonego na 1,65 miliona dolarów zostanie utworzony specjalny zespół. Jego zadaniem będzie stworzenie jak najbardziej instytucyjnego edytora, który pomoże społeczności w tworzeni modyfikacji do gry. Jeżeli uda się uzbierać 1,75 miliona dolarów, rozbudowaniu ulegnie system dynamicznych relacji pomiędzy postaciami (pojawią się chociażby romanse). Przy 1,85 miliona dolarów w produkcji pojawi się specjalna maska, umożliwiająca zmienianie wyglądu (np. z jaszczurki na człowieka itd.), dzięki czemu otworzą się nowe sposoby gry. Ostatnim z ujawnionych celów jest tryb Game Master (kontrolowanie elementów rozgrywki w czasie zabawy innych osób), który znajdziemy w pełnej wersji produkcji po uzbieraniu 2 milionów dolarów.

Divinity: Original Sin II tworzone jest z myślą o komputerach PC, jednak premiera produkcji odbędzie się dopiero w 2017 roku. Gra ma być mroczniejsza i poważniejsza od wcześniejszych odsłon oraz pojawi się w niej ciekawy tryb współpracy dla czterech graczy, w którym poszczególni herosi będą mogli mieć sprzeczne cele. Oprócz tego nie zabraknie szeregu innych nowinek, o których przeczytacie w naszej zapowiedzi (link znajdziecie poniżej).
Co ciekawe, jedną z postaci do produkcji zaprojektuje ekipa GOG.com (firma należy do grupy CD Projekt), która wsparła twórców z Larian kwotą 10 tysięcy dolarów.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic