Divinity: Original Sin II - ujawniono kolejne cele zbiórki

Deweloperzy ze studia Larian ujawnili kolejne cele zbiórki pieniędzy na grę RPG Divinity: Original Sin II. Wśród nich znajdziemy m.in. edytor dla moderów, maskę zmieniającą wygląd postaci oraz tryb Game Master.

Kamil Zwijacz

Divinity: Original Sin II - ujawniono kolejne cele zbiórki - ilustracja #1

Zbiórka pieniędzy na Divinity: Original Sin II cały czas cieszy się sporą popularnością. Do końca akcji zostało jeszcze 11 dni, a na koncie deweloperów widnieje już ponad 1,5 miliona dolarów. W związku z tym twórcy ze studia Larian ujawnili kolejne cele zbiórki. Po przekroczeniu progu ustalonego na 1,65 miliona dolarów zostanie utworzony specjalny zespół. Jego zadaniem będzie stworzenie jak najbardziej instytucyjnego edytora, który pomoże społeczności w tworzeni modyfikacji do gry. Jeżeli uda się uzbierać 1,75 miliona dolarów, rozbudowaniu ulegnie system dynamicznych relacji pomiędzy postaciami (pojawią się chociażby romanse). Przy 1,85 miliona dolarów w produkcji pojawi się specjalna maska, umożliwiająca zmienianie wyglądu (np. z jaszczurki na człowieka itd.), dzięki czemu otworzą się nowe sposoby gry. Ostatnim z ujawnionych celów jest tryb Game Master (kontrolowanie elementów rozgrywki w czasie zabawy innych osób), który znajdziemy w pełnej wersji produkcji po uzbieraniu 2 milionów dolarów.

Divinity: Original Sin II – kolejne cele zbiórki pieniędzy.
Divinity: Original Sin II – kolejne cele zbiórki pieniędzy.
Divinity: Original Sin II w skrócie:
  • Gatunek: cRPG
  • Deweloper: Larian Studios
  • Platformy sprzętowe: komputery PC
  • Data premiery: 2017 rok

Divinity: Original Sin II tworzone jest z myślą o komputerach PC, jednak premiera produkcji odbędzie się dopiero w 2017 roku. Gra ma być mroczniejsza i poważniejsza od wcześniejszych odsłon oraz pojawi się w niej ciekawy tryb współpracy dla czterech graczy, w którym poszczególni herosi będą mogli mieć sprzeczne cele. Oprócz tego nie zabraknie szeregu innych nowinek, o których przeczytacie w naszej zapowiedzi (link znajdziecie poniżej).

Co ciekawe, jedną z postaci do produkcji zaprojektuje ekipa GOG.com (firma należy do grupy CD Projekt), która wsparła twórców z Larian kwotą 10 tysięcy dolarów.

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
po premierze

Data wydania: 14 września 2017

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

8.6

Gracze

9.6

Steam

9.3

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-09-20
01:52

sechu2 Pretorianin

Tak Gibsonn bo gry są po to żeby przede wszystkim zarabiać i akurat ich forma jest jedną z najlepszych z jakimi się spotkałem.

Komentarz: sechu2
2015-09-20
09:58

Cainoor Legend

Cainoor

Ci goście maja u mnie tak wielki kredyt zaufania, ze głowa mała. Jeśli ich wyparłem przy pierwszej czesci, nie mając praktycznie pojęcia o tym co z tego bedzie, to jak mogłem nie zrobić tego teraz? Ich poprzednia gra była super, bawiłem sie setnie. I mam nadzieje, ze przy kolejnej tez tak bedzie. Im więcej dodatków w podstawce tym lepiej :)

Komentarz: Cainoor
2015-09-20
11:47

zanonimizowany939625 Generał

😃

Jeśli ich wyparłem ;)

Ja również bez chwili zastanowienia ich wyparłem i tym razem:) Fantastyczne studio, fantastyczna gra. Cieszy bardzo uzyskany 1.5 milionowy próg.

Komentarz: zanonimizowany939625
2015-09-20
14:50

jaalboja Generał

Mnie zastanawia czemu progi są co 100 tysiecy dolarów a rzeczy w tych prograch tak rózne pod względem nakładu pracy.

Za 100 tysiecy dodadzą jakas maske.

I za 100 tysiecy dodadza edytor do modowania? Nie wydaje mi sie by to bylo tak tanie.

Komentarz: jaalboja
2015-09-21
11:04

elathir Legend

elathir

Bo tutaj idzie nie tyle o kasę (choć oczywiście też) co o wybadanie popularności. Jeżeli gracze rzucą sporo kasy to sygnał dla wydawcy, że warto w produkcję zainwestować, bo szansa na zwrot kasy jest większa. Ogólnie tego typu model finansowania jest naprawdę fajną metodą na przekonanie wydawców do nietypowych, często eksperymentalnych tytułów.

Komentarz: elathir

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl