Divinity: Original Sin II - ujawniono kolejne cele zbiórki
Deweloperzy ze studia Larian ujawnili kolejne cele zbiórki pieniędzy na grę RPG Divinity: Original Sin II. Wśród nich znajdziemy m.in. edytor dla moderów, maskę zmieniającą wygląd postaci oraz tryb Game Master.
Kamil Zwijacz

Zbiórka pieniędzy na Divinity: Original Sin II cały czas cieszy się sporą popularnością. Do końca akcji zostało jeszcze 11 dni, a na koncie deweloperów widnieje już ponad 1,5 miliona dolarów. W związku z tym twórcy ze studia Larian ujawnili kolejne cele zbiórki. Po przekroczeniu progu ustalonego na 1,65 miliona dolarów zostanie utworzony specjalny zespół. Jego zadaniem będzie stworzenie jak najbardziej instytucyjnego edytora, który pomoże społeczności w tworzeni modyfikacji do gry. Jeżeli uda się uzbierać 1,75 miliona dolarów, rozbudowaniu ulegnie system dynamicznych relacji pomiędzy postaciami (pojawią się chociażby romanse). Przy 1,85 miliona dolarów w produkcji pojawi się specjalna maska, umożliwiająca zmienianie wyglądu (np. z jaszczurki na człowieka itd.), dzięki czemu otworzą się nowe sposoby gry. Ostatnim z ujawnionych celów jest tryb Game Master (kontrolowanie elementów rozgrywki w czasie zabawy innych osób), który znajdziemy w pełnej wersji produkcji po uzbieraniu 2 milionów dolarów.

- Gatunek: cRPG
- Deweloper: Larian Studios
- Platformy sprzętowe: komputery PC
- Data premiery: 2017 rok
Divinity: Original Sin II tworzone jest z myślą o komputerach PC, jednak premiera produkcji odbędzie się dopiero w 2017 roku. Gra ma być mroczniejsza i poważniejsza od wcześniejszych odsłon oraz pojawi się w niej ciekawy tryb współpracy dla czterech graczy, w którym poszczególni herosi będą mogli mieć sprzeczne cele. Oprócz tego nie zabraknie szeregu innych nowinek, o których przeczytacie w naszej zapowiedzi (link znajdziecie poniżej).
Co ciekawe, jedną z postaci do produkcji zaprojektuje ekipa GOG.com (firma należy do grupy CD Projekt), która wsparła twórców z Larian kwotą 10 tysięcy dolarów.
- Graliśmy w Divinity: Original Sin II - sequel bez uproszczeń
- Oficjalna strona gry Divinity: Original Sin II

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition
Data wydania: 14 września 2017
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Divinity (marka)
- Larian Studios
- zbiórki pieniędzy
- PC
Komentarze czytelników
sechu2 Pretorianin
Tak Gibsonn bo gry są po to żeby przede wszystkim zarabiać i akurat ich forma jest jedną z najlepszych z jakimi się spotkałem.
Cainoor Legend

Ci goście maja u mnie tak wielki kredyt zaufania, ze głowa mała. Jeśli ich wyparłem przy pierwszej czesci, nie mając praktycznie pojęcia o tym co z tego bedzie, to jak mogłem nie zrobić tego teraz? Ich poprzednia gra była super, bawiłem sie setnie. I mam nadzieje, ze przy kolejnej tez tak bedzie. Im więcej dodatków w podstawce tym lepiej :)
zanonimizowany939625 Generał
Jeśli ich wyparłem ;)
Ja również bez chwili zastanowienia ich wyparłem i tym razem:) Fantastyczne studio, fantastyczna gra. Cieszy bardzo uzyskany 1.5 milionowy próg.
jaalboja Generał
Mnie zastanawia czemu progi są co 100 tysiecy dolarów a rzeczy w tych prograch tak rózne pod względem nakładu pracy.
Za 100 tysiecy dodadzą jakas maske.
I za 100 tysiecy dodadza edytor do modowania? Nie wydaje mi sie by to bylo tak tanie.
elathir Legend

Bo tutaj idzie nie tyle o kasę (choć oczywiście też) co o wybadanie popularności. Jeżeli gracze rzucą sporo kasy to sygnał dla wydawcy, że warto w produkcję zainwestować, bo szansa na zwrot kasy jest większa. Ogólnie tego typu model finansowania jest naprawdę fajną metodą na przekonanie wydawców do nietypowych, często eksperymentalnych tytułów.