Divinity: Original Sin II - informacje m.in. o trybie split-screen i tworzeniu umiejętności i run

Twórcy ze studia Larian ujawnili nowe informacje na temat Divinity: Original Sin II. Zespół opowiedział m.in. o systemie wytwarzania umiejętności oraz run, wykorzystaniu nowego zasobu zwanego Źródłem oraz kooperacyjnym trybie split-screen dla maksymalnie czterech graczy.

Jakub Błażewicz

Komentarze

Studio Larian opublikowało kolejny materiał wideo poświęcony Divinity: Original Sin 2 – kontynuacji bardzo udanego RPG z 2014 roku. Na nieco ponad 10-minutowym filmiku (do obejrzenia poniżej) twórcy pochwalili się kilkoma elementami, w tym kooperacją w trybie split screen, który pozwoli na wspólną grę nawet czterem graczom. Na każdy komputer przypadnie nie więcej niż dwóch uczestników rozgrywki, a do zabawy będzie można dołączyć w dowolnym momencie. Przy okazji potwierdzono oficjalne wsparcie dla konsolowych padów w wersji PC, tym samym niejako przygotowując grunt pod ewentualne wydanie konsolowe, które być może ukaże się w następnym roku, jak miało to miejsce w przypadku oryginalnego Divinity: Original Sin.

Kolejną zaprezentowaną nowością jest system wytwarzania umiejętności, pozwalający na łączenie zawierających je ksiąg w potężniejsze kombinacje. Pojawi się też opcja wzmocnienia ich przy wykorzystaniu Źródła – nowego surowca wydobywanego ze specjalnych zbiorników, przedmiotów lub widm, znacznie zwiększającego moc zaklęcia. Przykładowo połączenie zdolności ze szkoły ognia i nekromancji stworzy zaklęcie powodujące eksplozję okolicznych zwłok, a po dodaniu Źródła otrzymamy jego silniejszą, masową wersję. Zasób znajdzie też inne wykorzystania, na przykład czarnoksiężnik (Sorcerer) będzie mógł porozmawiać z duchami, oferującymi zadania, pomoc i historię na temat okoliczności ich śmierci. Jeśli nie będziemy tym zainteresowani, zawsze pozostanie opcja zabrania całej ich mocy, pozyskania Źródła i odesłania ich w zapomnienie.

W trybie split screen zmierzymy się z niebezpieczeństwami krainy Rivellon wraz z nawet trzema innymi graczami – o ile posiadamy dwa komputery. - Divinity: Original Sin II - informacje m.in. o trybie split-screen i tworzeniu umiejętności i run - wiadomość - 2017-08-04
W trybie split screen zmierzymy się z niebezpieczeństwami krainy Rivellon wraz z nawet trzema innymi graczami – o ile posiadamy dwa komputery.

Miłośnicy craftingu otrzymają też opcje tworzenia run, od zera przy pomocy specjalnego pyłu i innych przedmiotów lub przez połączenie istniejących egzemplarzy w ich bardziej zaawansowane odpowiedniki. Runy będą działać na podobnej zasadzie, co w innych tytułach RPG, wzmacniając posiadany ekwipunek. Pomniejszą nowinką są sposoby zgonu postaci (tak naszej, jak i niezależnych), znacznie bardziej kreatywne niż w poprzedniej odsłonie serii. Nie chodzi tu jednak o z góry ustalone animacje, lecz wykorzystanie systemu fizyki (czytaj: rag dolla) do uzyskania różnorodnych efektów po trafieniu bełtem, porażeniu prądem, zamrożeniu etc. Jak to wygląda w praktyce, przekonamy się po premierze gry 14 września.

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

Divinity: Original Sin II - Definitive Edition

PC PlayStation Xbox Mobile Nintendo
Data wydania: 14 września 2017
Divinity: Original Sin II - Definitive Edition - Encyklopedia Gier
9.2

GRYOnline

8.6

Gracze

9.6

Steam

9.3

OpenCritic

Wszystkie Oceny
Oceń

6

Jakub Błażewicz

Autor: Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

Unsung Story zmienia dewelopera. Tytuł dokończą twórcy gier na licencjach

Następny
Unsung Story zmienia dewelopera. Tytuł dokończą twórcy gier na licencjach

Dragon Quest XI ogromnym hitem w Japonii

Poprzedni
Dragon Quest XI ogromnym hitem w Japonii

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl