Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 września 2016, 11:00

autor: Entelarmer

Dishonored 2 na nowych screenach

Studio Arkane zapowiedziało możliwość zagrania w Dishonored 2 na brytyjskich targach EGX 2016. Ponadto w sieci pojawiły się nowe screeny z kontynuacji udanej skradanki sprzed czterech lat.

Dishonored 2 w skrócie:
  • producent: Arkane Studios
  • wydawca: Bethesda Softworks
  • gatunek: gra akcji z elementami skradanki
  • platformy sprzętowe: PC, XONE, PS4
  • data premiery: 16 listopada 2016 roku

Minął już ponad rok od zapowiedzenia drugiej odsłony serii Dishonored. Przez ten czas twórcy zdążyli opublikować sporo materiałów związanych z kontynuacją wyśmienitej gry akcji z 2012 roku. Jednak gracze nie mogli jeszcze samodzielnie zapoznać się z produkcją studia Arkane, które ograniczyło się do wypuszczenia kilku filmików pokazujących Dishonored 2 w akcji. Zmieni się to wraz z rozpoczęciem targów EGX 2016 w Wielkiej Brytanii, na których francuski deweloper udostępni grywalną wersję dwójki. Co więcej, w pierwszym dniu imprezy (tj. 22 września) odbędzie się konferencja Arkane Studios, w trakcie której dyrektor artystyczny Sebastien Mitton omówi warstwę wizualną gry. Wydarzenie rozpocznie się o godzinie 17:00 czasu polskiego i będzie można obejrzeć je na oficjalnym kanale Twitch EGX 2016. Same targi potrwają do 25 września.

Z grywalnym Dishonored 2 po raz pierwszy zapoznamy się za nieco ponad 2 tygodnie. - Grywalne Dishonored 2 na targach EGX 2016 - wiadomość - 2016-09-06
Z grywalnym Dishonored 2 po raz pierwszy zapoznamy się za nieco ponad 2 tygodnie.

Jeśli kogoś interesuje artystyczna strona Dishonored 2, serwis Motherboard przeprowadził rozmowę z przedstawicielami Arkane, m.in. Harveyem Smithem (projektantem gry), Sebastienem Mittonem oraz Sachką Duvalem (przewodzącym zespołowi zajmującemu się narracją). Twórcy podkreślili, że zależy im na oddaniu bogatej historii świata gry, zwłaszcza miast takich jak Karnaca. Ma to uwidaczniać się w przeróżnych, nierzadko drobnych szczegółach, takich jak szerokość ulic czy modyfikacje architektoniczne, wprowadzane przez kolejne grupy osadników, nierzadko odległe kulturowo. Twórcy zdają sobie sprawę, że większość graczy zapewne nie zwróci uwagi na tego typu niuanse, jednak wbrew opiniom „finansowo zorientowanych członków organizacji” (jak określił ich Mitton), zespołowi wystarczy, by ich pracę dostrzegła i doceniła garstka graczy.

Na koniec prezentujemy garść nowych screenów, udostępnionych przez Arkane Studio i Bethesda Softworks.