Deus Ex: Bunt Ludzkości – deweloperzy o pecetowej wersji tytułu

Deweloperzy pecetowej konwersji Deus Ex: Bunt Ludzkości, tłumaczą czemu właśnie to ją można uznać za najlepszą edycje gry oraz na jakie zmiany wobec konsolowych wersji tytułu mogą liczyć gracze.

Michał Kułakowski

W wywiadzie dla serwisu GameSpy, Julien Bouvrais i Jurjen Katsman, przedstawiciele Eidos Montreal oraz studia Nixxes Software, któremu zlecono opracowanie pecetowej wersji Deus Ex: Bunt Ludzkości, tłumaczą czemu właśnie to ją można uznać za najlepszą edycje gry oraz na jakie zmiany wobec konsolowych wersji tytułu mogą liczyć gracze.

Deus Ex: Bunt Ludzkości – deweloperzy o pecetowej wersji tytułu - ilustracja #1

Według Bouvrais`a Eidos nie był w stanie samodzielnie przygotować pecetowej wersji tytułu ponieważ zespół pracujący nad grą nie był w stanie zajmować się naraz aż trzema platformami sprzętowymi. Wersja pecetowa była wyjątkowo ważna dla producenta, dlatego też postanowił skorzystać z pomocy holenderskiego Nixxes Software, z którym współpracował już wcześniej przy okazji innych projektów.

Praca z zewnętrznym studiem, które miało ogromne doświadczenie z PC, z którym Edios współpracował do lat miało duży sens. Nixxes świetnie znało nasz silnik, a jego pracownicy byli fanami serii Deus Ex. (…) Jestem przekonany, że podjęliśmy dobrą decyzje i zagwarantowaliśmy w ten sposób wysoką jakość finalnej wersji gry.”

Katsman zapewnił, że nie zawiedzie fanów cyklu , a opracowywana przez jego firmę pecetowa wersja gry, będzie sprawiała wrażenie stworzonej z myślą o tej platformie. Według jego zapowiedzi, tytuł ma obsługiwać wysokie rozdzielczości, wspierać obraz w 3D, być w pełni kompatybilny z DirectX 11 oraz współpracować z technologią EyeFinity, pozwalająca na równoczesne wyświetlanie obrazu na kilku monitorach. Równie ważnymi są zmiany w interfejsie, który zostanie kompletnie przemodelowany tak by nie był uciążliwy dla graczy posługujących się standardowym zestawem - myszka plus klawiatura. Podsumowując swój wywód, Katsman bezpardonowo stwierdza, że pecetowy Deus Ex będzie najlepszą edycją gry.

Oczywiście w Nixxes nie jesteśmy w pełni obiektywni, ale wersja pecetowa to właśnie ta, w którą powinieneś zagrać. Głębia oferowana przez obraz 3D lub EyeFinity, dodatkowe efekty graficzne i wyższe rozdzielczości oraz płynniejsze działanie gry, sprawiają że jej oprawa stoi na znacznie wyższym poziomie. Szybkość i dokładność oferowana przez myszkę i klawiaturę jest nieporównywalna z tą jaką daje gamepad. Tak więc, przynajmniej dla mnie, wybór jest prosty.

Deus Ex: Bunt Ludzkości – deweloperzy o pecetowej wersji tytułu - ilustracja #2

Polską premierę Deus Ex: Bunt Ludzkości zaplanowano na 26 sierpnia tego roku, dystrybutorem gry w kraju jest Cenega, sugerowana cena detaliczna pecetowej wersji tytułu to 139,99 zł.

Deus Ex: Human Revolution

Deus Ex: Bunt Ludzkości

Deus Ex: Human Revolution

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 23 sierpnia 2011

Informacje o Grze
8.7

GRYOnline

8.5

Gracze

9.2

Steam

OCEŃ
Oceny
  • Eidos Montreal
  • Square Enix
  • Nixxes Software
  • PC
  • X360
  • PS3
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-08-16
10:59

kaszanka9 Legend

kaszanka9

@Connor_ , nie wiem jak to jest możliwe, może to zależy od bety, pod jednym hardware jest ok, a na innym już coś nie pasuje, oby to poprawili.

@Alex - jednak ci co nie grają na hiper ultra high chcieliby na średnich nawet mieć pewne minimum.

Komentarz: kaszanka9
2011-08-16
11:43

Emisariusz Generał

@gameboywik Chyba odwrotnie ;] Nienawidzę grać na myszce...

Domyślam się, że masz problem z szybkością reakcji prawda ? :P

Komentarz: Emisariusz
2011-08-16
11:49

Emisariusz Generał

@Pavv56y5 To rzeczywiście masz jakieś problemy z oczami - okulista się kłania :P Ja tam siedzę 1,5m od mojego TV podłączonego do PC i jakoś żadnych problemów nie mam :P

Komentarz: Emisariusz
2011-08-16
19:28

piotreksik23 Konsul

----> [25]

Nie, nie odwrotnie. Mysz ma tą przewagę, że jestes w stanie natychmiastowo wskazać dowolny punkt na ekranie. A to pozwala Ci precyzyjnie zarządzać interfejsem, no i rozbudować ten interfejs pod mysz. Mozesz bez problemu wskazać dowolne miejsce, rozszerzać zakładki, otwierać panel z interakcją na otoczeniu, lepiej celować, szybciej wybierac opcję.
Pad w gruncie rzeczy, to narzędzie stworzone tylko i wyłącznie do zręcznościowych rzeczy. Taki powrót do Pegasusa, gdzie istaniały tylko gry platformowe. W RPG, lub czymś co próbuje za niego uchodzić, liczy się rozwój, mnogość opcji, ekwipunek z przedziałkami. Za pomocą pada nigdy wygodnie nie obsłużysz prawdziwego RPG-a.

Dlatego też konsekwencja jest taka, że wszelkie ME, czy DA to tak naprawdę uproszczone RPGi, a właściwie ActionRPGi. Jeśli Deus Ex mam być RPGiem z krwi i kości, to będzie tylko na PC. Dlatego cieszy, że wersja na ta platformę jest indywidualnie traktowana.

Komentarz: piotreksik23
2011-08-16
19:47

zanonimizowany804834 Centurion

Deus Ex HR = 30-35h gry. Potwierdzone info.

Komentarz: zanonimizowany804834

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl