Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 grudnia 2002, 15:27

Demo Neverwinter Nights

W sześć miesięcy po zachodniej premierze gry z gatunku cRPG „Neverwinter Nights”, firmy BioWare i Infogrames wypuściły w końcu jej oficjalną wersję demonstracyjną. Tych z was, którzy jeszcze nie zetknęli się z tą niebagatelną produkcją zapraszam do naszego działu Pliki, skąd możecie pobrać owo demo. Pozwala ono zapoznać się ze wstępną częścią (Preludium) jednoosobowej kampanii zawartej w pełnej wersji Neverwinter Nights.

W sześć miesięcy po zachodniej premierze gry z gatunku cRPG „Neverwinter Nights”, firmy BioWare i Infogrames wypuściły w końcu jej oficjalną wersję demonstracyjną. Tych z was, którzy jeszcze nie zetknęli się z tą niebagatelną produkcją zapraszam do naszego działu Pliki, skąd możecie pobrać owo demo. Pozwala ono zapoznać się ze wstępną częścią (Preludium) jednoosobowej kampanii zawartej w pełnej wersji Neverwinter Nights.

Neverwinter Nights to gra z gatunku cRPG oparta na zasadach trzeciej edycji Advanced Dungeons & Dragons, dedykowana rozgrywce wieloosobowej przez Internet (posiada również tryb dla pojedynczego gracza), będąca próbą bezpośredniego przeniesienia fabularnych RPG z gatunku pen-and-paper do trójwymiarowego i szczegółowego świata gry komputerowej. Aby sprostać tym założeniom grafika NWN jest dopracowana i realistyczna, natomiast odpowiednikiem Przewodnika Gry w fabularnej RPG jest Neverwinter Toolset, zestaw narzędzi do projektowania własnych rozgrywek, scenariuszy i planowania przygód bohaterów. Akcja gry umiejscowiona została na terenach położonych na północ od znanych nam z Baldur’s Gate wybrzeży Sword Coast...(encyklopedia)

Oficjalna strona Neverwinter Nights.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej