Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 8 czerwca 2022, 11:51

autor: Adrian Werner

Days Gone fundamentem nowej gry Bend Studio

Studiu Bend nie dane będzie stworzyć kontynuacji Days Gone, ale twórcy ujawnili, że nowa marka zespołu powstaje na fundamentach tej gry.

Days Gone nie doczeka się sequela, ale wypracowane w grze rozwiązania będą fundamentem nowej marki studia Bend. Tak wynika z wpisu opublikowanego na oficjalnym blogu PlayStation z okazji ujawnienia nowego logo zespołu, które możecie zobaczyć powyżej.

  1. Następny projekt zespołu został tam opisany jako „nowa marka, która rozwija mechanizmy otwartego świata obecne z Days Gone”.
  2. Potwierdzono również, że gra zaoferuje tryb multiplayer. Nie jest to zaskoczeniem, gdyż w zeszłym roku studio szukało programisty z doświadczeniem w pracy nad funkcjami sieciowymi.

Początkowo istniały plany opracowania Days Gone 2, ale ostatecznie zostały one porzucone. Sony miało być niezadowolone z wyników pierwszej części, która co prawda sprzedała się w imponującej liczbie egzemplarzy, ale zbyt wiele z nich zostało zakupionych na dużych przecenach.

Pod koniec 2020 roku Bend Studio opuścili projektant i reżyser Jeff Ross oraz scenarzysta John Garvin, którzy byli najważniejszymi członkami zespołu odpowiedzialnego za Days Gone. Ross niedawno znalazł zatrudnienie w studiu Crystal Dynamics. Zespół ten, wraz z marką Tomb Raider, został w ubiegłym miesiącu przejęty przez grupę Embracer.

Przypomnijmy na koniec, że Days Gone zadebiutowało w kwietniu 2019 roku na PlayStation 4. Dwa lata później ukazała się konwersja na PC. Według najnowszych informacji wydanie pecetowe gry znalazło już 852 tys. nabywców.

  1. Sprzedaż hitów PlayStation na PC
  2. Recenzja gry Days Gone – Synowie Anarchii kontra Żywe trupy
  3. Days Gone – poradnik

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej