Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release CDP.pl Press Release 27 kwietnia 2014, 22:43

Data premiery Divinity: Original Sin

ra Divinity: Original Sin sięga do korzeni popularnych tytułów z gatunku RPG, oferując: rzut izometryczny, rozgrywkę drużynową, walkę turową, wciągające dialogi, wybory i ich konsekwencje, zachwycającą historię, rozbudowany rozwój bohatera i jego drużyny, wielki, interaktywny świat przepełniony postaciami i przedmiotami, nieograniczoną eksplorację.

Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.

Rok temu firma Larian Studios świętowała zakończenie wartej prawie milion dolarów, crowdfundingowej kampanii zorganizowanej dla wsparcia innowacyjnej, a jednocześnie inspirowanej starymi tytułami gry RPG Divinity: Original Sin.

Dziś studio ogłasza z tej okazji oficjalną datę premiery, która ma nastąpić 20 czerwca 2014 roku. Polska premiera gry odbędzie się w tym samym dniu, a krajowym wydawcą jest CDP.pl.

Z okazji rocznicy pojawił się również nowy zwiastun prezentujący rozgrywkę i ukazujący, jak wiele dodatkowych funkcji i pomysłów wprowadziła do tego projektu społeczność graczy Divinity.

Już dziś Gracze, którzy korzystają z wczesnego dostępu mogą się cieszyć także ogromną aktualizacją.

Lista ostatnich ulepszeń i dodatków:

• Gruntownie zmieniono system losowania łupów.

• Dodano 135 utworów muzycznych, włącznie z niektórymi ulubionymi utworami graczy z poprzednich odsłon serii Divinity.

• Dodano nową zdolność „Ścieżka Łotra” oraz szereg nowych umiejętności Łotra.

• Gruntownie zmieniono Domostwo na Krańcu Czasu.

• Umożliwiono tworzenie różnych profili użytkownika.

• Dodano możliwość wyboru poziomu trudności,.

• Dodano formacje, zarówno w walce w trybie turowym, jak i w czasie rzeczywistym, dla optymalnego ustawienia taktyki.

• W Divinity: Original Sin wszyscy gracze mogą komunikować się teraz ze sobą za pomocą czatu, co ułatwia tworzenie grup w trybie wieloosobowym.

• Dodano „Lustro iluzjonisty”, dzięki któremu można zmienić wygląd swojej postaci w grze.

• Zmieniono „naprawa” na „kowalstwo” oraz „zaurocz/zastrasz/przekonaj” na „charyzma”.

• Poprawiono statystyki zdolności „Ścieżka Zwiadowcy”.

• Statystyki umiejętności rosną wraz z poziomem postaci, więc przykładowe zaklęcie „Płomień” 1. poziomu jest w dalszym ciągu użyteczne dla postaci poziomu 15.

• Dodano wiele efektów wizualnych umiejętności.

• Poprawiono oświetlenie, cieniowanie oraz przybliżanie.

• Od teraz można wydawać rozkazy każdemu członkowi drużyny niezależnie. Zostaną one wykonane, nawet jeśli gracz będzie skupiony na innym członku drużyny.

• Członkowie drużyny unikają pułapek. Pułapki można unieszkodliwiać, używając zestawów do ich rozbrajania (alternatywa do wysadzania, które może niszczyć przedmioty w najbliższym otoczeniu pułapki).

• W dzienniku zapisywane są teraz wszystkie receptury, których nauczyła się dana postać.

• Umożliwiono przełączanie się pomiędzy członkami drużyny w czasie handlu.

• Dodano interfejs pozwalający przypisać towarzyszy innym graczom w grze wieloosobowej.

• Poprawiono różne problemy ze stabilnością i wydajnością oraz naprawiono mnóstwo błędów. Większość błędów związanych z grą sieciową również powinna być już naprawiona.

O Divinity: Original Sin

Gra Divinity: Original Sin sięga do korzeni popularnych tytułów z gatunku RPG, oferując: rzut izometryczny, rozgrywkę drużynową, walkę turową, wciągające dialogi, wybory i ich konsekwencje, zachwycającą historię, rozbudowany rozwój bohatera i jego drużyny, wielki, interaktywny świat przepełniony postaciami i przedmiotami, nieograniczoną eksplorację... Jest jeden cel, ale to, jak go osiągniesz, zależy wyłącznie od ciebie. Oczywiście najlepiej bawić się ze znajomymi i tak samo jest w przypadku Original Sin, a to za sprawą systemu rozgrywki wieloosobowej, który umożliwia płynne dołączanie do rozgrywki i jej opuszczanie (drop-in, drop-out), zarówno w trakcie gry sieciowej, jak i lokalnej.