Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 grudnia 2015, 09:28

autor: Adrian Werner

Dark Souls III - poznaliśmy wymagania sprzętowe gry

Studio From Software ujawniło minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Dark Souls III.

W Dark Souls III zagramy za niecałe cztery miesiące. - Dark Souls III - poznaliśmy wymagania sprzętowe gry - wiadomość - 2015-12-17
W Dark Souls III zagramy za niecałe cztery miesiące.

Wszystkie duże tegoroczne premiery mamy już za sobą, więc gracze zaczynają już powoli wypatrywać przyszłorocznych przebojów. Jednym z nich będzie zapewne Dark Souls III. Właśnie dowiedzieliśmy się, jaka konfiguracja ma być potrzebna, aby cieszyć się wydaniem pecetowym gry.

Minimalne wymagania sprzętowe

  1. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 SP1 / Windows 8.1 / Windows 10 (x64)
  2. Procesor: AMD A8 3870 3,6 Ghz / Intel Core i3 2100 3.1Ghz
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Karta grafiki: Kompatybilna z DirectX 11 (NVIDIA GeForce GTX 465 / ATI Radeon TM HD 6870)
  5. Miejsce na dysku: 50 GB

Rekomendowane wymagania sprzętowe

  1. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7 SP1 / Windows 8.1 / Windows 10 (x64)
  2. Procesor: AMD FX 8150 3.6 GHz / Intel Core i7 2600 3.4 GHz
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Karta grafiki: kompatybilna z DirectX 11 (NVIDIA GeForce GTX 750 / ATI Radeon HD 7850 lub lepsza)
  5. Miejsce na dysku: 50 GB

Dark Souls III zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Europejska premiera została zaplanowana na 12 kwietnia przyszłego roku. Dla oddanych fanów serii szykowane są dwie edycje specjalne.

Przypomnijmy, że Dark Souls III ma być ostatnią odsłoną zapoczątkowanego w 2011 roku cyklu, gdyż deweloperzy z japońskiego studia From Software mają ochotę spróbować sił w innych typach produkcji. Gra będzie kontynuowała rozwiązania z poprzednich odsłon, choć nie zabraknie także nowości. System walki ma być tym razem wyraźnie szybszy, choć tempo potyczek nie osiągnie tego z Bloodborne. Starcia urozmaici system Battle Arts, pozwalający na transformacje uzbrojenia i uzyskanie tym samym dostępu do alternatywnych ataków. Zabraknie za to słynnych mgieł zasłaniających niektóre przejścia, za którymi często krył się boss.

  1. Dark Souls III – oficjalna strona gry
  2. Dark Souls III - kompendium wiedzy
  3. Dark Souls III wchodzi na ostatnią prostą - co wiemy o symulatorze umierania? (zapowiedź)

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej