Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 29 grudnia 2002, 14:18

autor: Radosław Grabowski

Czego się nie robi dla popularności?

Korporacja Microsoft zainaugurowała kolejny etap ofensywy platformy Xbox na rynku zachodnioeuropejskim. W ramach owego przedsięwzięcia ludzie Bill’a Gates’a rozpoczęli dystrybucję dwóch milionów darmowych, promocyjnych krążków DVD.

Korporacja Microsoft zainaugurowała kolejny etap ofensywy platformy Xbox na rynku zachodnioeuropejskim. W ramach owego przedsięwzięcia ludzie Bill’a Gates’a rozpoczęli dystrybucję dwóch milionów darmowych, promocyjnych krążków DVD.

Na każdej z rzeczonych płyt znajduje się multimedialna prezentacja, której tematem przewodnim są różnorakie sporty – zarówno klasyczne, jak i ekstremalne. Użytkownik poprzez uaktywnianie specjalnych ikon poznaje rozmaite ciekawostki, dotyczące „czarnej konsoli” i obsługiwanych przez nią gier.

„Format DVD stanowi najlepsze pole do namalowania obrazu. Telewizja nie jest właściwym medium, gdyż charakteryzuje się pasywnością.” – takie hasło przyświeca ostatnimi czasy specjalistom, odpowiedzialnym za marketing Xbox’a na Starym Kontynencie.

Więcej informacji: http://www.xbox.com/