Czego się nie robi dla popularności?

Korporacja Microsoft zainaugurowała kolejny etap ofensywy platformy Xbox na rynku zachodnioeuropejskim. W ramach owego przedsięwzięcia ludzie Bill’a Gates’a rozpoczęli dystrybucję dwóch milionów darmowych, promocyjnych krążków DVD.

Radosław Grabowski

Korporacja Microsoft zainaugurowała kolejny etap ofensywy platformy Xbox na rynku zachodnioeuropejskim. W ramach owego przedsięwzięcia ludzie Bill’a Gates’a rozpoczęli dystrybucję dwóch milionów darmowych, promocyjnych krążków DVD.

Na każdej z rzeczonych płyt znajduje się multimedialna prezentacja, której tematem przewodnim są różnorakie sporty – zarówno klasyczne, jak i ekstremalne. Użytkownik poprzez uaktywnianie specjalnych ikon poznaje rozmaite ciekawostki, dotyczące „czarnej konsoli” i obsługiwanych przez nią gier.

„Format DVD stanowi najlepsze pole do namalowania obrazu. Telewizja nie jest właściwym medium, gdyż charakteryzuje się pasywnością.” – takie hasło przyświeca ostatnimi czasy specjalistom, odpowiedzialnym za marketing Xbox’a na Starym Kontynencie.

Więcej informacji: https://www.xbox.com/

Podobało się?

0

Klawiatura „której nie ma”

Następny
Klawiatura „której nie ma”

Dalszy ciąg detonowania chip’ów z rodzin TNT, GeForce i Quadro

Poprzedni
Dalszy ciąg detonowania chip’ów z rodzin TNT, GeForce i Quadro

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob
25
26

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl