Cyberpunk 2077 z nową aktualizacją. Patch 2.31 „znacząco ulepsza” krytykowany element
Cyberpunk 2077 otrzymał nową aktualizację oznaczoną numerem 2.31. Łatka skupia się na poprawie problemów zgłaszanych przez graczy.

Studio CD Projekt RED pomimo skupienia się na Wiedźminie 4 i sequelu Cyberpunka, nie opuszcza swojego poprzedniego dzieła. Cyberpunk 2077 otrzymał właśnie nową aktualizację oznaczoną numerem 2.31.
Cyberpunk 2077 – co nowego w łatce 2.31?
Jak przekazał Paweł Sasko, twórcy przyjrzeli się problemom i sugestiom graczy, które napłynęły do nich po sierpniowej premierze łatki 2.3. Ponadto wersja 2.31 obejmuje ulepszenie funkcji AutoDrive oraz poprawki w trybie foto. Poniżej znajdziecie szczegółową listę zmian.
Pojazdy
- Zaktualizowano funkcję AutoDrive. Teraz podczas jazdy do wybranego punktu pojazd porusza się płynnie, wyprzedza blokujące go pojazdy i nie zatrzymuje się na światłach. Tryb swobodnej jazdy również został ulepszony – pojazd przestrzega przepisów ruchu drogowego oraz sprawniej porusza się po mieście.
- Naprawiono problem, w wyniku którego Johnny zawsze pojawiał się na miejscu pasażera podczas korzystania z usług taksówkarskich Delamain.
- Naprawiono problem, w wyniku którego nałożenie powłoki CrystalCoat na Yaiba ARV-Q340 Semimaru powodowało, że koła migały różnymi kolorami.
Tryb foto
- Większość nowych póz, wprowadzonych w aktualizacji 2.3, jest teraz dostępna dla każdej płci.
- Wyłączono kolizje NPC-ów, co ułatwi umieszczanie NPC-ów na innych obiektach z kolizją (np. na maskach samochodów).
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre pozy nie działały dla Royce’a.
Zadania i otwarty świat
- Freedom – poprawiono wpis w dzienniku, który pojawia się, gdy gracz podejmuje decyzję, by nie kraść pojazdu Rayfield Caliburn „Mordred”.
- Motorbreath – naprawiono problem, w wyniku którego po nieudanej próbie doścignięcia i zatrzymania Semimaru przez V oraz otrzymaniu wiadomości od Rivera z informacją, że niedługo podejmie próbę kontaktu, kolejna wiadomość nigdy nie docierała.
- Motorbreath – naprawiono problem, w wyniku którego pojazd Yaiba Semimaru mógł przewrócić się podczas pościgu, uniemożliwiając graczowi wejście do niego.
- Motorbreath – nie jest już możliwe rozpoczęcie tego zadania, jeśli River zginął w zadaniu Kwestia czasu.
- Motorbreath – gracze mogą teraz zdobyć Yaiba ARV-Q340 Semimaru za pośrednictwem Autofixera, nawet jeśli zadanie Kwestia czasu, które odblokowuje zadanie poboczne umożliwiające zdobycie pojazdu, zakończyło się niepowodzeniem.
- Nitro (Youth Energy) – naprawiono awarię gry, która mogła wystąpić w niektórych okolicznościach po opuszczeniu wydarzenia w salonie Yaiba.
- Nitro (Youth Energy)– naprawiono problem, w wyniku którego interfejs w salonie Yaiba wyłączał się po włączeniu ustawienia „Większe elementy interfejsu”.
Inne
- Poprawiono kilka błędów z lokalizacją i synchronizacją ust w różnych językach.
- Dodano opcję włączania/wyłączania winiety. Można ją znaleźć, wchodząc w Ustawienia › Grafika › Podstawowe.
- Naprawiono problem na PC i Mac, w wyniku którego odbicia z path tracingiem mogły nie wyświetlać się poprawnie po włączeniu w określonych warunkach.
- Naprawiono kilka problemów z wyświetlaniem wiadomości tekstowych od Delamaina.
- Różne poprawki dotyczące pobocznych sprzedawców.
PC
- Naprawiono problem, w wyniku którego funkcja NVIDIA Reflex mogła zostać wyłączona przy włączonej funkcji generowania klatek DLSS, wywołując różowe zabarwienie ekranu.
- Naprawiono problem, w wyniku którego funkcja Path Tracing nie aktywowała się prawidłowo w niektórych sytuacjach.
Mac
- Naprawiono problem, w wyniku którego zmiana presetów graficznych na Mac ustawiała odbicia w przestrzeni ekranu na wyższą wartość niż w odpowiadających presetach na PC.
- Naprawiono problem, który sprawiał, że po rozpoczęciu braindansa w zadaniu Cherchez la femmeekran stawał się biały przy włączonej funkcji generowania klatek.
- Wybranie opcji „Domyślne” w ustawieniach wideo nie wyłącza już trybu HDR.
- Naprawiono problem, przez który ustawienie maksymalnej rozdzielczości MetalFX DRS powyżej wartości zastosowanej przez preset „Dla tego Maca” mogło powodować błędy wizualne.
- Naprawiono odwrócone działanie przełącznika „Wycisz grę w tle” w ustawieniach.
- Usunięto przestarzałą informację „(Wymagany reset gry)” z opisu wyświetlanego po najechaniu kursorem na ustawienie „Wyłącz dźwięk przestrzenny”.
- Naprawiono problem w wersji App Store, przez który gra blokowała się na ekranie hakowania „Wciśnij spację, aby kontynuować”.
- Różne optymalizacje stabilności i wydajności.