Cyberpunk 2077 z dnia na dzień zaczął działać dużo lepiej na PS5 Pro, zarówno w trybie jakości, jak i wydajności. To zasługa jednej funkcji dodanej w aktualizacji 2.3
Aktualizacja 2.3 do Cyberpunka 2077 wprowadziła poprawki wydajności na konsolach PS5 Pro. Szczególnie powinni ucieszyć się fani grani na najwyższych detalach.

Wczoraj ukazała się aktualizacja 2.3 do Cyberpunka 2077. Wprowadziła ona do gry trochę nowości, w tym między innymi cztery pojazdy, usługę Delamain Taxi oraz wspaniały w swojej pokraczności tryb automatycznej jazdy. Najwięcej powodów do zadowolenia mają jednak posiadacze konsol PS5 Pro. Gra działa bowiem na tym urządzeniu zauważanie lepiej niż wcześniej (via GamesRadar+).
Internauta o pseudonimie ben opublikował dość interesujący wpis na X. Widzimy na nim zrzut ekranu z Cyberpunka 2077 wraz z odpalonym licznikiem klatek. Pokazuje on, że produkcja doczekała się poprawek płynności rozgrywki.
- W nowo dodanym trybie VRR gra działa średnio w 80 fps.
- W trybie jakości natomiast tytuł osiąga 40 klatek na sekundę.
Oczywiście można zakładać, że zmiany odczują również osoby posiadające podstawowe PS5. Gorzej natomiast mają się posiadacze Cyberpunka 2077 w wersji na Xboxy Series X/S. Według doniesień internautów, na konsolach Microsoftu nadal istnieje sztywno ustalone ograniczenia w wyświetlaniu liczby klatek na sekundę. W tym przypadku nie ma więc co nastawiać się na coś więcej niż 60 i 30 fps.
Jest to pozornie niewielka zmiana, ale ma ona zasadniczy wpływ na jakość rozgrywki. Szczególnie w przypadku osób, którym zależy na jak najwyższych detalach. Każdy, kto miał okazję grać w 30 klatkach na sekundę, by cieszyć oczy ładniejszą grafiką, powinien to docenić. Przy takich wartościach nawet najdrobniejsza zmiana jest wyraźnie odczuwalna.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- patche i aktualizacje
- CD Projekt RED
- polskie gry
- gry RPG
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
krontes Pretorianin
Nie ma żadnych zmian na podstawowym ps5. Tryb wydajności jest ok a tryb rt kompletnie niegrywalny.
Zresztą tak damo jest w W3.
hinson Generał
W trybie jakości natomiast tytuł osiąga 40 klatek na sekundę.
Dla mnie nie istnieje liczba klatek pomiędzy 30 a 60 fps. Jest to nadal slow motion.
Nawet jak gra zaliczy lekki drop przez kilka sekund do 57-58 to jest już zauważalne i niekomfortowe.
U mnie jak m być slow motion to zamknięte 30 fps i żadnych pośrednich liczby klatek.
pieterkov Senator

No cóż, death stranding 2 wyciąga 60fps bez vrr...
Pulser.X Konsul

Ale lipa, teraz konsole to szrot, taki bieda pc. Kiedyś tak - teraz nie
Kowal_156 Legionista
Jako szajbus kupujący ulubione gry na każdej platformie na jakiej się da (o ile posiadam) powiem, że trzymam się wersji na XSX. Tam można grać klawiaturą i myszką a w jakiejkolwiek grze gdzie jest element strzelankowy/celowniczkowy - no po prostu na padzie jestem dupa i tyle. Nie wiem czemu na PS5 nie jestem w stanie uruchomić obsługi myszy i klawiatury. Żaden z poradników online nie pomógł mi tego rozwiązać. Rzekomo powinno działać… może w jakiejś poprzedniej wersji a cedep usunął tę funkcjonalność? Tylko czemu i po co? PS5 popsuł te rzeczy przy jakiejś aktualizacji systemu? Tyle pytań, tak mało odpowiedzi…