Cyberpunk 2077 otrzymał patch 1.1
Ukazał się patch 1.1 do Cyberpunka 2077. Koncentruje się on głównie na zminimalizowaniu zawieszania się gry, poprawie zarządzania pamięcią oraz naprawie błędów uniemożliwiających ukończenie niektórych misji.

- Steam: 6-9 GB
- GOG: 1,1 GB
- Xbox: 16,54 GB
- PS4: 16,84 GB
Studio CD Projekt RED wypuściło nową aktualizację do gry Cyberpunk 2077. Patch opatrzono numerem 1.1 i dostępny jest już na wszystkich platformach sprzętowych, czyli na PC, konsolach oraz w usłudze Google Stadia.
Łatka jest pierwszą z dwóch obiecywanych dużych aktualizacji, które mają naprawić najpoważniejsze problemy w grze. Premiera drugiej (1.2) planowana jest na przyszły miesiąc. W międzyczasie powinny jednak ukazać się inne, mniejsze łatki.
Patch 1.1 koncentruje się na ulepszeniu warstwy technicznej Cyberpunka 2077 i usunięciu niedoróbek, które uniemożliwiały ukończenie niektórych przygód. Aktualizacja zwiększa stabilność silnika, tak aby gra rzadziej się zawieszała np. podczas ładowania save’ów czy wczytywania danych. Poprawiono także wykorzystanie pamięci przez systemy postaci, interakcji, nawigacji, roślinności, efektów laserowych, minimapy, urządzeń, SI, ruchu ulicznego czy obrażeń środowiskowych.
Aktualizacja ma także poprawiać wiele błędów związanych z otwartym światem, interfejsem oraz efektami wizualnymi. Wymienione zmiany dotyczą wszystkich platform sprzętowych, ale wprowadzono również poprawki do konkretnych wersji. Na PC można wreszcie zdobywać Osiągnięcia Steam w trybie offline. Naprawiono także problem, który powodował zawieszanie się gry podczas uruchamiania na komputerach z kartami graficznymi firmy Nvidia.
Z kolei w przypadku wersji konsolowych zoptymalizowano elementy związane z symulacją tłumów na PlayStation 4 Pro i PS5, a w przypadku Xboksa One i Xboksa Series X/S poprawiono wykorzystanie pamięci przy tworzeniu postaci, używaniu luster, skanowaniu, zdalnym kontrolowaniu kamer oraz w menu. Pełną listę zmian znajdziecie na oficjalnej stronie gry.
Część graczy najpewniej liczyło na więcej, biorąc pod uwagę, że jest to jedna z zapowiadanych od dawna „dużych aktualizacji”. Pierwsze reakcje nie są zbyt pozytywne i nie brakuje głosów rozczarowania skalą poprawek. Część z poważnych niedoróbek związanych z misjami nadal nie została naprawiona, np. w przygodzie Czerwony Wieszcz wiele osób wciąż nie może namierzyć routera, którego zhakowanie jest potrzebne do ukończenia zlecenia.
Co gorsza, patch miał wprowadzić garść nowych problemów. Podczas jazdy na motocyklu gra potrafi „zapomnieć” o renderowaniu głowy postaci. Pojawiają się także doniesienia, że łatka może popsuć niektóre zadania, wymuszając ładowanie wcześniejszych save’ów. Niektórzy gracze informują również o częstszym zawieszaniu się produkcji na ich sprzętach.
- Patch 1.1 - lista zmian
- Cyberpunk 2077 na PS4 to katastrofa. Miałeś spalić miasto, nie konsolę, samuraju (recenzja wersji na PlayStation 4)
- Recenzja gry Cyberpunk 2077 - samuraju, masz świetne RPG do ogrania (wersja PC)
- Cyberpunk 2077 - braki, niedociągnięcia i pomysły jak uratować grę
- Cyberpunk 2077 - poradnik do gry
- Cyberpunk 2077 – strona oficjalna

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- patche i aktualizacje
- CD Projekt RED
- cyberpunk
- polskie gry
- gry RPG
- PC
- PS4
- XONE
- PS5
- XSX
Komentarze czytelników
zanonimizowany1309503 Pretorianin
Jak gra bedzie dzialac i wygladac jak w ich oszukanych materialach promocyjnych i cena pojdzie znacznie w dol kupie ponownie. Na razie ciesze sie pieniazkami z refunda i miejscem na dysku do wykorzystania na nieoszukane gry. Szczerze to po tym calym syfie w ogole do CP nie mam juz ochoty wracac.
zanonimizowany507776 Pretorianin
https://youtu.be/SNqWPtcXk5w no widac znaczna poprawe
ZlyBurek Chorąży
tak czy siak , ta gra jest słaba i pozostanie słaba , KONIEC TEMATU
Tyruryru Junior
ja sobie napisze tak: konsole mnie nie interesują to raz. to tak na dobry początek by konsolowcy mnie znienawidzili:) dwa jestem świadom ze 1050 ti(taak gtx 780 jest szybsza o grosz) którą posiadam prawie nie mieści się w tych minimalnych wiec cudów nie oczekiwałem, na pewno poprawili zużycie procesora, jakimś magicznym czymś gra też zużywa mniej ramu, może fps nie zmienił się dużo ale framerate się poprawił odczuwalnie i zaznaczam że korzystam z windowsa 10... może to wasz problem... serio nie wiem:( o albo pirata ciśniecie i jakiś lipny łamacz.exe macie bo na lapku z tą karta przeszedłem polowe gry z dwiema sytuacjami w których konieczne było zapisanie i wczytanie bo npc nie chciał się pojawić we wlaściwym miejscu. druga polowe na geforce now dokończyłem i tam już nie było żadnych problemów i mogłem sobie tym rtxem wypalić oczy(tak cieszyłem się jak płonęły). Taki komentarz niżej był też chyba bardzo nie fajny by równać bethesde z cpr. Z tego co pamiętam to jak zrobili najlepszego fallouta( takiego na jakiego zasługujeciexD przynajmniej wg tej firemki a już napewno ten kolega niżejxD) i pluli im w twarz... to gadali że lałooo!! oj zerwanie chmury bo przecież gra genialna:) a redzi stają za rzęsach by naprawić swój błąd a jak wyklepią to znowu( tak jak z wieśkiem) bedziecie bębnić przez 5 lat aż znowu wypuszczą gre w podobnym stanie byście mieli na co narzekać w tym wesołym życiu:) Pozdrawiam:)