Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 2 września 2020, 12:30

autor: Adrian Werner

Cyberpunk 2077 nie zajmie 200 GB na dysku. CD Projekt RED dementuje plotki

Zdementowano plotki odnośnie rozmiarów plików gry Cyberpunk 2077. Produkcja zajmie mniej niż 200 GB na dysku. Wkrótce mamy poznać wymagania sprzętowe tytułu.

W serwisie Reddit pojawiła się plotka sugerująca, że instalacja Cyberpunka 2077 może wymagać aż 200 GB na dysku twardym. Jej źródłem była prezentacja firmy Nvidia, w której odniesiono się do rosnących rozmiarów gier, a segment ten opatrzono grafiką z polskiej produkcji. Na szczęście doniesienia te zostały zdementowane przez Marcina Momota ze studia CD Projekt RED.

Stwierdził on kategorycznie, że Cyberpunk 2077 zajmie mniej niż 200 GB miejsca na dysku. Nie podano żadnych wartości, ale obiecano, że gra nie będzie pod tym względem odstawała od innych współczesnych produkcji tego typu.

Cyberpunk 2077 nie zajmie 200 GB na dysku. CD Projekt RED dementuje plotki - ilustracja #1
Cyberpunk 2077 zadebiutuje w listopadzie tego roku.

Marcin Momot zapowiedział także, że wkrótce poznamy wymagania sprzętowe gry. Na razie więc pozostają nam tylko spekulacje odnośnie rozmiarów produkcji.

Rosnące rozmiary gier stały się jednym z gorących tematów ostatnich miesięcy. Najwięcej emocji wzbudza Call of Duty: Modern Warfare, które - wraz z darmowym Warzone - już dawno przekroczyło 200 GB. Cieszy więc, że Cyberpunk 2077 nie pójdzie tą drogą.

Przypomnijmy, że CP2077 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premierę zaplanowano na 19 listopada tego roku. Gra ukaże się również na Xbox Series X oraz PS5.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Grałem 4 godziny w Cyberpunka 2077 – to świetna gra, ale…
  3. Cyberpunk 2077 na chłodno – analiza nadchodzącej gry CDPR
  4. Cyberpunk 2077 wygląda rewelacyjnie! Widzieliśmy gameplay na E3
  5. Świat Cyberpunka 2020 – przewodnik po uniwersum gry Cyberpunk 2077
  6. Wszystko o Cyberpunk 2077

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej