Firma Activision ujawniła wstępne wymagania sprzętowe Call of Duty: Modern Warfare 2 na potrzeby beta-testów, które rozpoczną się za kilka dni.
Poznaliśmy wymagania sprzętowe gry Call of Duty: Modern Warfare II – przynajmniej na czas planowanych beta-testów, które rozpoczną się pod koniec tygodnia. Minimalną i zalecaną specyfikację peceta zamieściliśmy poniżej.
Call of Duty: Modern Warfare 2 ma podobne wymagania sprzętowe do zeszłorocznego Vanguarda. Sugerowane karty graficzne pozostały niezmienione w porównaniu z ostatnią odsłoną serii.
Gorzej ma się sprawa z procesorem. Tym razem w minimalnych wymaganiach sprzętowych podano modele identyczne lub równie wydajne co te, które rok temu trafiły do zalecanych. Zwiększyła się też zalecana ilość pamięci RAM, z 12 do 16 GB.
Stanowczo nie ma się co łudzić, że nowy CoD w pełnej wersji zajmie tylko 25 GB na dysku. Nawet jeśli twórcom rzeczywiście uda się dotrzymać obietnicy i rozwiązać problem „otyłości” po kolejnych aktualizacjach trybu wieloosobowego, Call of Duty: Modern Warfare 2 zapewne będzie wymagał sporo miejsca.
Niemniej warto zauważyć, że 25 GB to mniej, niż wymagano w trakcie beta-testów Vanguarda (36 GB), Black Ops: Cold War (45 GB) lub Modern Warfare z 2019 roku (45 GB). Pierwszej z tych gier udało się nawet nie przekroczyć 100 GB na premierę. Może więc CoD: MW2 razem z Warzone 2 rzeczywiście nie będzie wymagał od graczy dokupienia nowego dysku?
Oczywiście pamiętajmy, że wymagania sprzętowe mogą zmienić się jeszcze do czasu wydania gry. Call of Duty: Modern Warfare 2 zadebiutuje 28 października na pecetach oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X/S i PlayStation 5. Osoby składające zamówienie przedpremierowe będą mogły sprawdzić kampanię Modern Warfare 2 tydzień przed oficjalną premierą.
Może Was zainteresować:
Data wydania: 28 października 2022
GRYOnline
Gracze
Steam
16

Autor: Jakub Błażewicz
Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).