Co mają ze sobą wspólnego gry i banalne, popowe piosenki?

David Jaffe stwierdził na łamach internetowego wydania amerykańskiego Newsweeka, że tworzenie mniejszych gier, które byłyby wydawane w ramach usług Xbox Live Arcade, e-Distribution Initiative koncernu Sony oraz Virtual Console firmy Nintendo może być w przyszłości bardziej dochodowe, niż wprowadzanie na rynek pełnoprawnych pozycji rozprowadzanych w sposób tradycyjny.

Piotr Doroń

Komentarze

David Jaffe, producent gier z serii God of War, stwierdził na łamach internetowego wydania amerykańskiego Newsweeka, że tworzenie mniejszych gier, które byłyby wydawane w ramach usług Xbox Live Arcade, e-Distribution Initiative koncernu Sony oraz Virtual Console firmy Nintendo może być w przyszłości bardziej dochodowe, niż wprowadzanie na rynek pełnoprawnych pozycji rozprowadzanych w sposób tradycyjny.

W pewnym momencie Jaffe porównał tworzenie prostszych gier do układania banalnej popowej piosenki, natomiast produkcję wysokobudżetowych hitów do wielkiej pracy, którą trzeba włożyć w powstanie monumentalnej opery. Nie trzeba oczywiście wspominać, co jest w stanie przynieść większe zyski. „Wydaje mi się, że w przyszłości zdecydowanie bardziej będzie opłacać pisać popowe piosenki, niż, co zauważalne jest również w normalnym świecie, wspomniane opery. Będzie to po prostu bardziej dochodowe” – dodał Jaffe.

David jakby na potwierdzenie swych słów skupił się następnie na swoich pierwszych produkcjach przeznaczonych dla konsoli PS3. Wymienił wśród nich znane już Criminal Crackdown – sieciową pozycję, którą określił mianem połączenia Twisted Metal i Bombermana. Gracze wcielą się w niej w policjantów i złodziei, a rozgrywka polegać będzie na starej zasadzie „złap i nie daj się złapać”. W CC znajdziemy kilka trybów rozgrywki przeznaczonych dla maksymalnie czterech graczy, ok. pięciu rozbudowanych map, a także kilkanaście pojazdów, z których będzie można korzystać podczas walki. Jaffe oznajmił następnie, że w najbliższej przyszłości (prawdopodobnie za miesiąc) jego zespół zajmie się produkcją kolejnej tego typu pozycji.

Na koniec Jaffe oznajmił, że „tworzenie prostych gier jest bardzo zabawne i może podsunąć wiele interesujących pomysłów”. Cały wywiad z Davidem Jaffem znajdziecie pod tym adresem.

God of War (2005)

God of War (2005)

PlayStation
Data wydania: 22 marca 2005
God of War (2005) - Encyklopedia Gier
7.9

GRYOnline

8.6

Gracze

Wszystkie Oceny
Oceń

Piotr Doroń

Autor: Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

Co ma największy wpływ na decyzję o zakupie gry? - wyniki badań

Następny
Co ma największy wpływ na decyzję o zakupie gry? - wyniki badań

Najlepiej sprzedające się gry w Japonii (16-22 października)

Poprzedni
Najlepiej sprzedające się gry w Japonii (16-22 października)

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl